خداداد عزیزی با انتقاد از دستیاران قلعه‌نویی می‌گوید آنها با حرف‌هایی که می‌زنند به شعور مردم و فوتبالی‌ها توهین می‌کنند.

واکنش تند خداداد عزیزی به حسن عباسی

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی

خداداد عزیزی در جریان بازی‌های جام‌ملت‌های آسیا، کارشناس فنی یکی از برنامه‌های تلویزیونی بود. در کوران مسابقات جام‌ملت‌ها، صحبت‌های خداداد و جر و بحث‌هایش با جواد خیابانی بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت و خودش هم تأکید می‌کند که این برنامه توانست رضایت حداکثری مردم را جلب کند. خداداد چند ‌ماه پیش به‌عنوان یکی از مشاوران امیر قلعه‌نویی به کادر فنی تیم ملی اضافه شد ولی در نهایت بعد از بازی با ازبکستان، تصمیم به جدایی گرفت. با او در مورد جام‌ملت‌ها صحبت کردیم. او می‌گوید این جام برایش چندان هیجان‌انگیز نبوده است. خداداد در گفت‌وگو با همشهری درخصوص عملکرد تیم ملی هم صحبت کرد و به صحبت‌های چند روز پیش سعید الهویی دستیار امیر قلعه‌نویی واکنش نشان داد. مصاحبه با مهاجم سابق تیم ملی را می‌خوانید.

*در مورد برنامه‌ای که در جریان جام‌ملت‌ها پخش شد صحبت کنید. فکر می‌کنید این برنامه برای فوتبالی‌ها جذاب و راضی‌کننده بود؟

در این مورد باید مردم نظر بدهند ولی وقتی آنها در خیابان، فرودگاه یا جای دیگری مرا می‌دیدند، از صحبت‌هایشان این برداشت را داشتم که راضی هستند. فکر می‌کنم در مجموع این برنامه خوب بود.

*ولی برخی معتقدند بخش فان این برنامه به مسائل فنی غلبه داشت و کمتر بحث فنی میان شما و کارشناسان برنامه صورت می‌گرفت. نظر خودتان چیست؟

جام‌ملت‌ها چیز خاصی نداشت که بخواهیم زیاد در مورد مسائل فنی‌اش صحبت کنیم!

*یعنی این جام از لحاظ فنی ضعیف بود؟

شما به من بگویید از لحاظ فنی چه چیزی داشت.

*۵تیم معتبر آسیا در رسیدن به قهرمانی ناکام ماندند. چند تیم درجه۳ آسیا نشان دادند چه پیشرفتی داشته‌اند. اردن تا فینال آمد و قطر دوباره قهرمان شد. خیلی از بازی‌ها هم پرگل از آب درآمد، آیا این اتفاقات نمی‌تواند دلیلی بر زیبا بودن این جام باشد؟

این جام چیزی نبود که مرا سورپرایز کند و چندان برایم هیجان‌انگیز نبود ولی هر کسی نظر خودش را دارد. قطر با یک اکرم عفیف قهرمان شد و اردن هم با ۲بازیکن به فینال آمد، بعد ما دنبال استفاده از کلمات انگلیسی در تلویزیون هستیم تا به نوعی اوت شدن خودمان را توجیه کنیم. بعد ما بنشینیم در مورد عملکرد فنی تیم ملی چه صحبتی کنیم؟ قطر با درخشش یک بازیکن خودش به فینال آمد و در نهایت قهرمان شد ولی ما چه کار کردیم؟

*سعید الهویی چند روز پیش گفت که کادر فنی تیم ملی دنبال پیاده کردن یک سبک جدید بود. او حتی اشاره کرد که مربیان در دنیا به‌خاطر مولفه و سبک‌شان قابل احترام هستند. نظر شما چیست؟

الهویی در مورد چه تاکتیک و سبکی حرف می‌زند که من در موردش نظر بدهم؟ ما به پاس بلند و پرتاب اوت رو آورده بودیم ولی قطر در طرف مقابل با اکرم عفیف هر کاری دلش خواست انجام داد. این بازیکن گل زد، از تیم ما اخراجی گرفت و بارها بازیکنان ما را اذیت کرد. عفیف بیش از ۱۰۰دقیقه هر کاری خواست انجام داد، آیا روی نیمکت ما کسی به این فکر نبود که او چگونه مهار می‌شود؟ من خیلی ساده حرف می‌زنم، نمی‌گویم یک نفر با عفیف «من تو من» می‌کرد ولی آیا نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم که یک نفر نزدیک به او بازی کند و اینقدر تیم ما را با حرکاتش آزار ندهد؟ من خیلی از صحبت‌های الهویی ناراحت شدم!

*چرا؟

زندگی ما در فوتبال و زمین فوتبال سپری شده است. خب، ایشان بگوید سبک تیم ملی چه بود؟ شاید منظورشان بلند بازی کردن است، مثل زمان علی دایی و کریم باوی! دوستان می‌گویند با بدشانسی به قطر باختیم و آنها خوش‌شانس بودند، پس من هم می‌گویم با شانس ژاپن را بردیم. هنگ‌کنگ را هم شانسی بردیم و اگر مقابل امارات بیرانوند پنالتی را نمی‌گرفت، در آن بازی هم نتیجه نمی‌گرفتیم و با شانس برنده شدیم. بازی با فلسطین هم خوش‌شانس بودیم که دقیقه یک گل زدیم و در بازی با سوریه هم خوش‌شانس بودیم که در ضربات پنالتی حذف نشدیم! این چه مدل صحبت کردن است، همه رقیبان شانس دارند و ما بدشانس هستیم؟

*مثل اینکه خیلی ناراحت هستید؟

قطر در این جام قهرمان شد ولی ما چه کار کردیم؟ چرا فکر می‌کنیم مردم فوتبال نمی‌فهمند؟ اگر آقای قلعه‌نویی صحبت نمی‌کند، حداقل دیگر مربیان تیم ملی طوری صحبت کنند که مردم ناراحت نشوند و به شعور آنها توهین نشود. اینکه ۴جمله انگلیسی بیاوریم و تصور کنیم که مردم چیزی نمی‌دانند درست است؟ آیا این جملات انگلیسی معادل فارسی ندارد که از آنها استفاده کنید؟ ما هیچ سبکی از تیم ملی ندیدیم.

*تیم ملی قرار است همکاری‌اش را با امیر قلعه‌نویی ادامه دهد. پیش‌بینی شما از آینده چیست؟

اگر قرار باشد آقای قلعه‌نویی هم مثل الهویی فکر کند ما قطعا پسرفت خواهیم کرد. قلعه‌نویی خیلی الهویی را قبول دارد و احتمالا تفکراتش هم نزدیک به سرمربی تیم ملی است. اگر آقای قلعه‌نویی هم مثل الهویی فکر کند کارمان خیلی سخت خواهد شد. آقای الهویی، شما اوت شدید و باید در تلویزیون از مردم عذرخواهی کنید ولی به جای این کار، نگاه‌ از بالا به پایین دارید. خیلی‌ها در این فوتبال ۱۰۰بازی ملی دارند، خیلی‌ها فوتبال را می‌فهمند. واقعا فکر می‌کنید این افراد حرف‌ها و استدلال‌های شما را قبول می‌کنند؟ مگر کره‌ای‌ها یا ژاپنی‌ها شکست نخوردند، چه ایرادی دارد شما هم بپذیرید که شکست خوردید و دنبال توجیه نباشید. ما باید همیشه حقیقت را بگوییم و این از هر چیزی بهتر است. چرا بعد از صحبت‌های الهویی، یک نفر حرف‌های او را تأیید نکرد؟

*مهدی قایدی در تیم منتخب جام‌ملت‌ها قرار گرفت. آیا بهتر نبود کادر فنی بیشتر از این بازیکن استفاده می‌کرد؟

ما بارها این حرف را زدیم ولی به آقایان برخورد. وقتی از محبی به‌صورت کامل جواب مثبت نگرفتند، چه اشکالی داشت قایدی بازی کند. من قبل از بازی با امارات هم که در برنامه بحث می‌کردیم، به این موضوع اشاره کردم که در این بازی هم باید قایدی بازی کند. جالب اینجاست که برخی به محبی گفته بودند خداداد علیه تو حرف زده است.

*شما مدت کوتاهی با قلعه‌نویی کار کردید. آیا او مربی مشورت‌پذیری است؟

من یک‌بار در یک جلسه با ارنج تیم ملی مخالفت کردم، زمانی که جلسه تمام شد یکی از نزدیکان او به من گفت که امیرخان خوشش نمی‌آید در جلسه با نظر او مخالفت کنید و بهتر است نظرتان را خصوصی به او بگویید. من این موضوع را به قلعه‌نویی انتقال دادم و او هم گفت اگر مخالفتی داری حتما عنوان کن چون شما اینجا هستید که نظر بدهید. من احساس می‌کنم قلعه‌نویی خیلی مشورت‌پذیر نیست، این احساس من است و شاید دیگران نظر دیگری داشته باشند. شاید او از نظر دیگران مربی مشورت‌پذیری باشد.

*درخصوص جدایی از تیم ملی تصمیم درستی گرفتید؟

من بابت جدایی از تیم ملی تصمیم درستی گرفتم و اشتباه نکردم. من واقعا متوجه نشدم آقای الهویی در مورد چه سبکی صحبت کرد. آیا پرتاب اوت و استفاده از توپ‌های بلند سبک است؟ آقای الهویی، سبک شما سبک اکبر میثاقیان بود که در پرتاب اوت تبحر داشت!

کد خبر 832604
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 61
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • امین IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    76 4
    نظر کاملا درست
    • مهدی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      11 1
      بنظر میاد تیم ملی باهم آنچنان که باید هماهنگ نبودند. و در زمین باید نسبت به حریف تاکتیک جدید ارایه می نمودند، مخصوصا دفاع توپ‌های زیادی را پشت هیجده برای حرف قطری ارسال میکرد وبه عنوان مهاجمان حریف عمل میکردند. اگر این تاکتیک یعنی توپ‌های سریع و دور زدن کناره ها باهم اجرا شوند وصعف های دفاعی پوشیده شود. به شانس و طلسم فکر نمی کنیم.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    16 47
    کارشناس گستاخ فایده ندارد و مردم هم خوششان نمی‌آید .آقای حاج رضایی هم کارشناس بودند و منتقد و بسیار متین و مودب .با آرام سخن گفتن هم میتوان تاثیرگذار بود لزوم ندارد به گستاخی آقای عزیزی در تلویزیون میگوید و دعواهای بچه گانه با خیابانی. مقصر تهیه کننده هست که ایشان را دعوت میکنند
    • پرویز IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      42 8
      آقای عزیزی منم اصلا ازش خوشم نمیاد.ولی واقع گرا باشیم.تک تک انتقاد هایی که کرده ، کاملا بجا و درسته.دیگه دوره این حرفهای کلی که معیاری براش نیست ، تموم شده.اینکه شانس نداشتیم ، از فرصت‌ها استفاده نکردیم ، بزرگ های تیم بزرگی نکردن و... . آمار جام ملت ها چند روز پیش منتشر شد.غیر از شاخص تعداد پاس گل که سردار جزو خوبها بود در ۵،۶ شاخص دیگه هیچ حرفی از بازیکن های ایران نبود و این خودش به خوبی نشون میده چه گندی زدیم
  • ناشناس IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    38 5
    اقاي خداداديان عزيزي شما حرف حق را زديد ولي ظاهرا امر شده أست اقاي قلعه نوعي بماند
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    14 77
    آقای عزیزی نمی خواهم ازآقای الهویی دفاع کنم .ولی واقعیت این است شمابویی ازادب نبرده ای. کاش اون یک گل راهم نم زدی.
    • hop IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      0 0
      یعنی بی ادبتر از قلعه نویی که وسط تورنومنت به این مهمی وسط بازی به بازیکنمون توهین میکنه! خداداد هر چی که هست یکی از مهمترین نمادهای ورزش و فوتبال ماست مهمتر از همه مدیران وزارت ورزش و فدراسیون، چهار نفر مثل ایشون اگه صریح صحبت میکردن امثال قلعه نویی و.. . پر رو نمیشدن که با اوت دستی و زیر توپ زدن بگن تاکتیک جدید!
    • سلطان US ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      0 0
      وقتی قبل از بازیهای نیمه نهایی عنوان شد عربستان دنبال فینال تمام عربی و قهرمانی قطر هست خیلیها مخصوصا بخاطر اردن مسخره کردند و خندیدند اما همانی شد که شایعه تصور شد.اگر بخوان تیمی رو برنده کنند بهترین گزینه ترغیب بازیکنها کلیدی و کادر حریف به کم کاری و خیانت هست.چطور میشه ناگهان در حساسترین بازی و مخصوصا که میدونی درصورت صعود با ضعیفترین گزینه درفینال بازی داری وراحت قهرمانی،ناگهان بازیکنهایی مثل بیرانوند وطارمی که در بازیهای قبلیشون ستاره تیم بودند یا عزت الهی ناگهان همگی یکی از ضعیفترین بازی عمرشون رو انجام میدن.از طرف دیگه چطور میشه کادر فنی یکی از بدترین و ضعیفترین تاکتیکهای ممکن رو استفاده میکنه و توی ترکیب بجای استفاده از بازیکنهایی که عملکرد خوبی داشتند مثل قائدی و حتی قلی زاده اونهارو نیمکت نشین میکنه و بدتر از اون از تعویض امثال طارمی که کاملا فاحش بد و بدون تاثیر بازی کرد خوداری میکنه؟!جواب اینها شاید با کنترل حسابهای بانکی آقایون بدست بیاد.
  • محمد حسین ضرغامی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    37 12
    اولین نفری که باید بر کنارشود همان سعید الهویی است اون آقا باید این رابفهمد یعنی امیر قلعه نویی
    • عادل IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      0 0
      شاید ایشون گاهی تحمل دروغ‌نداشته باشن و زود از کوره دربرن ولی دوست عزیز آدم دروغگو، عوام‌فریب و کسی که از فوتبال هیچی نفهمه به مراتب بدتره
  • علی مشهدی IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    16 60
    این خداداد نه حرمت دیگران را نگه می دارد نه خودش کارنامه درخشانی در مربیگری دارد من به همین خداداد برنامه شبکه ورزش را نگاه نمیکردم.
  • امیر سیلاوی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    37 6
    الهویی با یه مشت آمار اومده بود توجیه کند امار رو موقعی استفاده میکنند که نتیجه با آمار مطابقت داشته باشد نه اینکه نتیجه باخت باشه بعد با آمار عوامفریبی کنیم ..ناسا هم موشک ساخت موشک به فضا نرفته‌منفجر سد،میتونستن راحت با آمار توجیه کنند ولی خطا رو پذیرفتند و ایراد کار رو پیدا کردند و موشکهای بعدی در رو فرستادند ..‌اقای الهویی خودتی و هرکس شما رو سپر کرده هم خودشه ..مردم فوتبال رو میفهمند
    • سیاوش IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      20 0
      آفرین
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    48 5
    دم خداداد گرم آدم روکی
  • Rahim IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    12 31
    آقای عزیزی شما به قول خودت از همه بیشتر میفهمی و هر چیزی که بگی قطعاً درسته ولی چرا نمیگید خودتون هم به عنوان یه مربی فوتبال توی تیمهایی که بودید چه افتخاری بدست آوردید. شما به خاطر گلی که به استرالیا زدید همیشه با همه دعوا دارید. جدا از اینکه کلی تو فوتبال و ورزش ایران پول جمع کردید چه بار فنی تونستید به فوتبال اضافه کنید. این واقعیت فوتبال ماست که همیشه سر بزنگاه کم میاره. هر کی هم بیاد همینه حالا مثلاً مربی های دیگه چه گلی به سر فوتبال ما زدن؟
  • حسین IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    22 5
    دقیقا درست میگه خداد منطق همینه که قبول کرد.اما کاش خداد جان همون روز که از تیم ملی خداحافظی کردی و فرداش در برنامه های مختلف گفتی به دلالیل خانوادگی جدا شدم همون لحظه صراحت لهجه میداشتی و با مردم روراست حرف میزدی چرا حدا شدی الان زیاد فایده نداره خودم یادمه گفتی همه چی گل و بلبل هست و بخاطر مسائل خانوادگی جدا شدم و از کسی حرفی نزدی .تیم ملی با قلعه نوعی به فوتبال ۲۰ سال قبل برگشته همین اوت و سانتر الکی والسلام تمام
    • ابوذر لطفی IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      0 0
      اگر اون موقع این حرفها رو میزد می‌گفتند که داره حاشیه سازی میکنه و الآن هم می‌شد عامل حذف تیم از آسیا... اما الآن میگه، چون دیگه نمیتونن متهمش کنند... تو مملکت ما هیچ مسئول یا مدیری تحمل انتقاد رو نداره و همیشه مقصر اصلی ما مردم هستیم...
  • سعدون IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    3 27
    آقای.عزیزی لطفا شما تظر نده
  • مهدی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    23 5
    حیف شماواقای دایی کریم باقری خیلی فوتبالیستهای دیگه وقتی فوتبال همه چیزمملکت دست دزداختلاسگرباشه همین میشه تمام دنیاازپیشکسوت هااستفاده میکنند احترام میزارن بهشون نه مثل الهویی بروعموجان انگلیسی نمیخوادصحبت کنی اکرم عفیف میگرفتی قلی زاده قایدی بازی میدادی
  • CR7 IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    21 5
    آقای خداداد حالا چی مربی یا کارشناس بدی هستن ..ولی حرف حق .حرف دل فوتبال دوستان.حرف دل مردم را می‌زند. نگاه هم نمی‌کند واسش بد تمام شود ..واقعا حلالش . هر کی هم از حرف های ایشون ناراحت میشه یا انتقاد میکنه معلوم از فوتبال سر در نمیارن
  • ناشناس IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    4 14
    گفتگو کردن با خداداد به معنای وقت تلف کردن است من که اصلاً حرفهایش را قبول ندارم دلیلش هم کنار گیری احمقانه اش از تیم ملی بود خداداد باید در تیم ملی میماند و کمک میکرد و این حرفهایی کارشناسانه ای که زده زمانی که در تیم ملی بود می‌گفت نه اینکه بعد از کنارگیرش در رسانه ها بیاید این چرندیات را بگوید
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    3 14
    آقای خداداد تمام شد ول کن نیستی چرا خودت نماندی
  • داود خلیلی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    9 5
    چرابزرگانی مثل علی دایی مایلی کهن فردوسی پور کریمی دادکان دعوت نمی کنند چون حق می گویند شما هم ازجای دیگر میسوزی قلعه نوعی به حرفات گوش نمی دادد نرفتی اگر هم میرفتی ازگروه هم بالا نمی رفتیم البته اگر قلعه نوعی باهات مشورت میکرد رزمه ات درتیم های باشگاهی موجود هست قلعه نوعی یک لشکر برده که یا هیچ سابقه مربی گری ندارند یااگر هم دارند شق القمر نکردند من نمی دانم اندو تیموریان که تک ساعت سابقه مربی گری نداردیا الهویی که درگل گهر چه خودش چه سرمربی چکار کردتیم ما دربرابر تیمها فقط جای خالی برای بازیکن ذخیره نداشت چون به ردیف کمک مربی بود
  • داوود IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    9 2
    قلعه جمع کن برو تیم را به باد نده
  • ذ IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    8 4
    سبک قلعه نویی سبک اکبر میثاقیان هست
  • معروف GB ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    9 3
    کاملا حرف های اقای خداداد درست است. یه بچه که هیچ رد پایی از فوتبال میدانی و تیوری ندارد شده دستیار تیم ملی
  • ناشناس IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    3 10
    توراخدااینقدرعزیزی رابزرگ نکنید.چون لایق نیست.ایشان هرتیمی بوده بیرونش کردند.این سیمای میلی کسانی مثل عزیزی را میخواد.
  • محمدرضا IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    3 6
    ن آبگوشت ن دیزی خداداد عزیزی...خداداد قلعه نویی و باقری بهترین ترکیب کادرفنی تیم ملی
  • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 1
    ما تو فوتبال هم از اندبشه ای بیچاره گشتیم فرو رفتیم تو خود غم خواره گشتیم ترا ما پاره پاره جمع کردیم چرا از وسوسه صد پاره گشتیم بابا اندیشه، اگاهی افزایی ای است چرا ما باید از فکری هر چه که باشه، تو فوتبال بیچاره شیم تو خود غمخواره شیم و تماما تسلیم انتقاد نباشیم . واقعادرسته فقط درایت و تعیین سیستم و ترکیب به معنای تعیین فلسفه بازی نیست. فلسفه فوتبال یعنی بازی باقاعده و داشتن برنامه و تاکتیک تیمی تمرین شده برای خلق موقعیت و رسیدن به گل،ازرانندگی سخت ترکه نیست توپ دونوع حرکت دارد انتقالی که حرکت توپه و انتحاری هم سرعت توپه حتی تورانندگی هم تموم دنیا سیستم واحدتعریف شده داره چه برسه فوتبال دولاین بیشتر نداره (لاین چپ سرعت توپه ونتیجه ومقصده وکلیدرسیدن وضربه زدن ) (لاین راست حرکت توپه وادرس ورفع خستگی وارو م کردن بازیکنای خودی و... حرفه ای ها موقع حمله از لاین چپ شروع میکنن تا دروازه ۱۸ قدم حریف با حق تقدم به چپ پیش روان تاگل کردن اونقدر به راست میدن تا گل بشه ما چی تو زمین گمراه پیداکردن هم ییرون زمین هم فراموشی و ناسپاسی هم تو۳ثانیه وچشم بسته بازیکن روبایددیدبه چپ وراست داد.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 2
    هر چی بود دیگه تموم شد و این‌قدر کش ندید! فوتبال واسه انحراف فکری مردم عین زردآلو شده. هم چاقاله‌ش رو می‌خورند، هم رسیده‌ش رو هم کمپوت و شربت و لواشک. قیصی ازش درست می‌کنند، هسته‌اش رو هم می‌خورند هم روغن‌ش رو می‌گیرم. الان دیگه پوست هسته باقی مونده از همین هم می‌خوابد استفاده کنیده!!؟
  • حمید IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    3 5
    خودش فکر می‌کنه خیلی آدم مشتی و کاردانی است ولی خالیه و جز گل به استرالیا هیچ عقبه ای در فوتبال نداره
  • احمد فتاحی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    4 6
    سلام جناب آقای خدادا عزیزی شما درسته بازیکن بزرگی بودید اما هیچ گونه موفقیتی در مربیگری ندارید ونخاهید داشت پس دیگران رازیر سوال نبرید کسی مربیگری افراد رازیر سوال میبره که لااقل یه کارنامه موفق داشته باشه
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    5 1
    قلعه نویی همیشه از اول همین بود . انتقاد نمیپزیرفت مثل همون زمان که خبرنگارها از سوال میپرسیدن جوش میاوزد . قبل جام اسیا گفت من هم طی این سالها تغییر کردم . نه برادر شما همون ادم یک دنده لجبازی . کادر فنی یکی مثل خودت گذاشتی از بالا .فکر کرده عقل کله . بقیه نفهم
    • علی IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      0 0
      استاد حرف خودتو همزمان نبر زیر سوال اگه عزیزی نمیتونه در مورد قله حرف بزنه تو چطور راجع ب عزیزی حرف میزنی بازیکن تیم ملی بودی؟؟؟؟؟
  • الپاچینو IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    4 3
    عزیزی حالا یه گل ملی زدی این همه ناز و ادا نداره
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    5 4
    حرف ۸۰ ملیون ایرانی را زدی خداداد دمت گرم
  • ادرین 9@ IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    4 1
    اقای الهویی شما رامین رو درسته ناشیانه افسایدو پرکرده ولی دقیقه ده وقت اضافه باید اون تعویضش انجام میشدنه دقیقه ۸۵ ک باتوجه با ۱۳دقیقه وقت اضافه هم ۱۸دقیقه وقت داشتیم این تعویض سبب اخراج شجاعم شد و دفاع سمت راست ایران خالی شد و هافبکهای ما ک اون ۱۸دقیقه باید فکرشون میشد ساپورت محاجمان و گلزنی تمرکزشون رفته بود ب دفاع خالی و گل نخوردن و ماندن روی خط وسط زمین.شما اگه دست ب دفاع نمیزدید و بجاش تحولی در خط حمله ایجادمیکردیت و قاعدی ترابی قلیزاده را بجای قدوس ک همش پاسهای اشتباه میداد و طارمی ک سایه ای بود میاوردی و جهانبخشم خسته شده بود قلیزاده بهترین جایگزین بود و تیم ۱۸دقیقه وقت مناسبی داشت واسه جبران فقط یگل و اگ ب وقت اضافم میرفتیم یازده نفره بودیم و محاجمای تازه نفس و فوقلعاده تکنیکی میشد برگ برنده ی ما هافبکام ازترس اخراج و تعویض رامین اونموقه دیکه ترسو نبودن ک بمونن چون دفاع پرقدرت بدون اخراجی داشت تیمو کمک میکرد واقعا نمیدونم این تاکنیک عوت دستی و توپ بلند چی بود ک شمافک میکردیت نتیجه میده شما اون ۱۸دقیقه فوق طلایی رو با اون تعویض اشتباه حروم کردیت و اون تعویض ۱۰۰بنفع قطرشدتاما
  • فرهاد IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 2
    لابد شما خوبی خداداد٠ جمع کن دیگه روتا کم کن کارنامه فنیت کاملا مشخصه همیشه دو هفته اول را مباختی و از هفته دوم ببعد تو حاشیه بودی تا اخراج شی٠ اول یه رزومه برای خودت درست کن تو مربیگری بعد لاف بزن٠ کارنامه الهویی تو گلگهر مشخصه٠ افتضاح جام ملت ها هم تقصیر ژنرال غلابیه که ٩٠ درصد دقایق بازی تو هنگ بود٠ لاقل جملگی روتانا کم کنید ملت یکم نفس بکشند٠ تا فوتبالیست های قدیم مدعی بدون بدون دانش رو کارند وضع همینه.
  • اسی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    3 0
    من واقعا درک نمیکنم این الهویی کجای فوتبال ایران بوده که الان شده یکی از مربی‌ های فوتبال تیم ملی قلعه نوعی این الهویی رو فقط برا حرافی میبره به تیمای خودش وگرنه الهویی از فوتبال چیزی نمیفهمه
  • محمد IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    2 1
    خداد آدمی روک گویی است حرفاش کاملا درسته ولی روک گویی الان تو جمهوری اسلامی جایی نداره و طرفدارای خاص خورشو داره
  • مهدی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 1
    دوستانی که از خداداد بد میگن از فوتبال فقط ادا شو بلدن در بیارن عزیزی هر جا مربی بوده تیم در بد ترین وضعیت مالی بوده فقط عزیزی مربی میکردن دوتا بازیکن به خاطر عزیزی بیان بازی کنند برای اون تیم تیم های که عزیزی مربی بوده مثل ابومسلم و پیام و سپیدرود همگی در اون فصل بی پول ترین تیم بودند یک تیم مثل سپاهان بده بهش ببین چیکار میکنه خداداد اسطوره فوتیاله
  • اردشیر دوستی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    2 2
    مشکل ما نداشتن مربی با دانش و به روز فوتبال است خداداد یک گل اونم پاسی که تو محوطه بدون دفاع گل زده مغرور شده مشکل کلی خط دفاع و دروازهبانه این همه نقد وبررسب میکنه من ۵۰ ساله تو فوتبالم منم منم نمیکنم توهمش منممنم میکنی هر روز به یکی گیر میدی متاسفم برای صدا و سیما دارن تورو گنده میکنن
  • امیر IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 2
    آقای عزیزی کسی انتقاد میکنه که خودش تفکر فوتبالی و سبک بالاتری داشته شما کدام یک را دارید ؟ کدام تیم با مربیگری شما به جایی رسیده ؟ فقط بلدید شلوغ بازی در بیارید
  • علی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    2 0
    این الهویی فکر میکنه فرگوسن هستش 4 کلمه انگلیسی صحبت میکنه ... طلب کار هم هست خجالت داره واقعا
  • ایوب IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 2
    خداداد یه تیم بگیر بعد تمام حرفای گنده ی که میزنی رو عملی نشون بده..بیرون گود نشستن و گفتن لنگش کن راحته..خخ
  • فرخنده بانو IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    2 2
    قبل از شروع مسابقات گفت: من یک مشکل شخصی بزرگ دارم و آرزو دارم کسی با استعفای من مخالفت نکند. خدا کند قلعه نویی بهم زنگ نزنه چون اگه زنگ بزنه توی رودربایستی استعفایم را پس میگیرم. » جالب اینجا است که بعد مدام مصاحبه میکرد با رسانه‌ها که « چرا قلعه نویی بعد استعفام بهم زنگ نزد؟!!!» در ضمن اکبر میثاقیان حرمت دارد و چون تویی بهتر است اسمش را به زبان نیاوری
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 3
    این خداداد مربی چه تیمی بوده که. اون تیم پیشرفت کرده کارنامه خداداد در مربیگری چیه یک آدم خودخواه. یک گل زدی به استرالیا فکر می کنی از همه بهتر می دونی
  • امیر عباس IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 2
    باسلام و درود ، متاسفانه آقای خداد عزیزی نه بعنوان کارشناس فوتبال نه بعنوان یک منتقد نه بعنوان یک بازیکن رزومه دار و رکورد دار و نه بعنوان یک مربی بادانش ، حرفی با درایت علمی و تفکر آن فوتبالی مدرن نمی تواند به همکارانش و بینندگان فوتبال ارائه دهد ،خارج از تمام این بحثها ای کاش می شد از یک روانسناس و جامعه شناس در خصوص نوع رفتار ایشان از بدو فوتبالیست شدن تا همین شرایط کنونی را بدهید مورد تحلیل علمی و رفتاری قرار دهد، آنوقت به ریشه یابی عمیقی از اینگونه برخورد ها و گفته پی خواهید برد ،متاسفانه بدلیل حفظ حرمت ایشان ادامه دادن این بحث امکان پذیر نمی باشد ،یاعلی
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    1 3
    عزیزی از خدا بترس !!!!خدا داد!!!!!
  • US ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 3
    بابا ..سالها سال داری نون اون گل شانسیتو میخوری و تو مربی گری نیم فصل دوام نیاوردی خخخخ نون گل شانسیتو میخوری غزال.....
  • US ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    دمتگرم خدادادبویی از چاپلوسی نبردی
  • طرفدار فوتبال IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    من باتمام وجودم ازشما وازنظرات شما حمایت میکنم ایشان آقای عزیزی کاملا درست فرمایش می فرمائید چون تیم فنی آقای ای قلعه نوعی نویی بجزحمیدمعطهری بقیه چیزی بارشان نبود ای کاش این فوتبال یه رئیس فوتبالی داشت تاماهم مثل تیمهای آسیا یی باعلم روزدنیا جلومیرفتیم فوتبال هرروزودحال پیشرفت است ومربیان تاریخ مصرف گذشته ای مثل قلعه نوعی جای درآن نداردشماتیمهای تاجکستان اردن فلسطین وقطر............را دیدید؟ پس اگر واقعا کسی دلش بحال روزتیم ملی می سوزدکورکورانه ورنگی ازایشان همایت نکنند وبگذاریدتادیرنشده لااقل یه مربی خوب وکارنامه داری برای تیم ملی استخدام کنند
  • استقلالی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    واقعا چرا قایدی رو بازی نداد
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    اقای خداد عزیزی مواظب صحبت کردن باش افرادی دراین مملکت هستند که عمرشونا برای وطنشان گذاشتند اینقدر ادعا ندارند حالا هم با چندر قاز حقوق زندگی می کنند 80ماه در جنگ بوده جانباز است ولی اینقدر ادعا ندارد درصورتیکه انها و امثال انها نبودند فوتبالی وجود نداشت خواهشند میان روی را پیشه کن تا خداد عزیزی بمانی پاشا زاده بزرگ و افراد قبل شما هم بودند ولی حریم خودشان را نگه داشته اند درود با مردان بی ادعا
  • عیسی ریسی نیکشهر IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    سلام به خداداد عزیزی و جواد خیابانی و مهدی توتونچی اینقدر به برنامه ادامه بدهید تا مهدی تاج و افشاریان و قلعه نویی با همکارانش فرار کنند هیچ کسی واقیعت نمیگه بجز خداداد عزیزی درود به شرف خداداد عزیزی و پدر و مادرش که چنین جوانی تربیت کردن حرف حق می زنه
  • سلیمان (سلی)علی نقیان IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    خداداد چقدر فوتبال ایران بدبخت شده قلیچ خانی حباری پروین بهزادی مژدهس افتخاری بیوک جدیکار حجازی وووووحالا این برای ما نظرمیده هزچی دهنش میاد هم میگه خداداد علی داد🤣🤣🤣🤣🤣🥰
  • غفور IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    با احترام به خداداد شما اول بازی‌ها قطر واردن را از آمار حذف کرده بودید حالا دارید ازبرنامه اونا حرف میزنی شما بااین آمارهای درپیتی خودتون،خودتون را ضایع نکنید.کمتر حرف بزنید براتون بهتره.
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    همه این حرفها درست. ولی قبول کنید در جام بیشترین موقعیت را ما داشتیم ولی مهاجمان ما خیلی فرصت هدر دادند. سوال اینجاست اگر همین موقعیت هایی که اکرم عفیف و معز علی جلوی ما گل کردند مهاجمان می‌توانستند گل کنند؟ پس همه چیز سبک بازی نیست و خود بازیکن هم به لحاظ روحی و فنی اهمیت بسیار بالایی در برد دارد.
  • طاها FR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    خداداد عزیزی و حمید استیلی نون تک گلهای خودرا میخورن وبس والا هیچ پیشینه مربیگری ندارن
  • رضالطفی زاده IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    آقای خداداد یه چندسالی جز خوبا بودی بیشتر از این خودتو خراب نکن شما مربی وکارشناس خوبی نیستی
  • علی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    درود به همه هموطنان. آقای خداداد عزیز ماست ولی در عجبم که چه کس یا کسانی ایشان را بعنوان کارشتاس میشناسد و به برنامهایی پر مخاطب دعوت میکند؟ اقای عزیزی چه رزومه ایی در مربیگری دارد و تا حالا جند تیم به ایشان سپرده شده است؟ متاسفانه با رک و بی پروا صحبت کردن و راه انداختن دعواهای بچه گانه با یکی از خودش بدتر داشتند اداع آقای فردوسی پور را در میاوردند. شما اکر مربی و یا کارشناس بودید تیم ابومسلم که تنها تیمی که در یک دوره به شما سپردند را نابود نمیکردید. آقای خداداد شما که میگید شانس هیچ دخلی در فدتبال ندارد لطفا بازی ایران استالیا را یکبار دیگر ببینید.