مجموع نظرات: ۱
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۱
۰ نفر

چیز زیادی به عید نوروز و تعطیلات نمانده و از همین حالا عده زیادی خودشان را برای مسافرت به شهرهای دیگر آماده می‌کنند.

عشایر

به گزارش همشهری آنلاین، البته این فقط ما تهرانی‌ها نیستیم که بار سفر می‌بندیم و در وهله اول می‌رویم شمال و اگر در شمال کشور جایی پیدا نکنیم آن‌وقت تصمیم می‌گیریم که شهرهای دیگر ایران را هم ببینیم. خیلی‌ها هم هستند که تصمیم می‌گیرند برای عید راهی پایتخت شوند و از مکان‌های گردشگری تهران دیدن کنند.

روی صحبت ما اتفاقا با همین گردشگرانی است که امسال راهی تهران می‌شوند. از آنجا که احتمالا کمتر به گوش‌تان خورده باشد که تهران هم عشایر دارد، باید بگوییم مسئولان در یک اقدام جالب ۲ سالی هست که در ایام نوروز ترتیبی داده‌اند که عشایر در ورودی‌های پایتخت مستقر شوند و امسال هم مانند ۲ سال گذشته در فاصله ۳۰ کیلومتری ورودی شهرهای استان تهران چادرهای عشایر از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

این کار فقط برای این نیست که شما بروید و عشایر تهران و مدل زندگی‌شان را تماشا کنید، بلکه قرار است تمامی محصولات ارگانیک عشایر استان تهران با کیفیت و قیمت مناسب و بدون واسطه در این چادرها عرضه شوند و آن وقت در کنار عرضه محصولات، فرهنگ و رسوم عشایری هم در این چادرها برای مسافرینی که قصد ورود به شهرهای استان تهران را دارند، معرفی خواهد شد.

پس اگر امسال مهمان تهرانی‌ها هستید، فراموش نکنید که حتما سری به این چادرهای رنگارنگ عشایر بزنید که هم فال است و هم تماشا.

کد خبر 832842

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    2 0
    عشایر زینت مملکته. قدرشون بدونیم