چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۰
۰ نفر

لندن: در حالی که تصور می‌شود در بحران‌های اقتصادی، میزان طلاق افزایش می‌یابد، محققان اخیرا به این نتیجه رسیده‌اند که وخیم شدن شرایط اقتصادی و کاهش قیمت ملک از حجم طلاق‌هایی که اخیرا انجام شده، کاسته است.

بنابر گفته آنها در شرایطی که بهای مسکن پایین آمده است، زوج‌ها برای فروش اموال و تقسیم دارایی‌هایشان دچار مشکل شده‌اند. از سوی دیگر اطلاعات دریافت شده از وکلا و مشاوران خانواده نیز حاکی از آن است که زوج‌ها در جریان بحران اقتصادی سراغ تکمیل فرم طلاق نمی‌روند.

در همین حال درخواست‌کنندگان طلاق هم از کاهش قیمت مسکن به عنوان یکی از عواملی نام می‌برند که روند جدا شدن آنها از یکدیگر را به تاخیر انداخته است.

سرقت با زنبیل

تگزاس:  یک زن از زنبیلش برای حمل اسکناس‌های سرقت‌شده استفاده کرد. این زن بدون اینکه کوچک‌ترین شکی را متوجه خود کند، وارد بانک شد و پس از تهدید صندوقدار با یک اسلحه تقلبی همه موجودی صندوق را داخل زنبیلش ریخت و پا به فرار گذاشت.

بلافاصله پس از خروج این زن سارق از بانک، صندوقدار با پلیس تماس گرفت و ماموران این زن را در نزدیکی خانه‌اش و در حالی که قصد داشت پول‌ها را مخفی کند، دستگیر کردند. این زن پس از دستگیری در مورد روش عجیب سرقتش به ماموران گفت: معمولا ساک‌دستی های بزرگ یا کوله‌پشتی، توجه بقیه را جلب می‌کند و امکان دارد نگهبان بانک به فرد مورد نظر مشکوک شود و رفتارش را زیر نظر قرار دهد.

اما زن ساده‌ای که یک زنبیل خرید در دست دارد به هیچ‌وجه دیگران را دچار شک نمی‌کند. این زن سارق دستگیری‌اش را با وجود موفقیت‌آمیز بودن سرقت، یک بدشانسی توصیف کرد.

قاچاق با تخته موج‌سواری

کالیفرنیا: مردی که با استفاده از تخته موج‌سواری‌اش در امتداد ساحل، مواد مخدر پخش می‌کرد به دام ماموران گارد ساحلی افتاد. این مرد 30 ساله یک موج‌سوار حرفه‌ای بود و تحت پوشش همین ورزش مواد مخدر را با خود حمل می کرد و به دست مشتریان ساحلی‌اش می‌رساند.

اما گارد ساحلی پس از زیر نظر گرفتن این مرد به او مشکوک شد و در حالی که موج‌سواری می‌کرد به او فرمان ایست داد اما وی کوله‌پشتی را که در آن مواد مخدر جاسازی کرده بود داخل آب انداخت. سرانجام ماموران توانستند این کوله‌پشتی را از آب بیرون بیاورند.

این مرد هم‌اکنون در انتظار رای دادگاه به سر می‌برد و احتمالا به حبس و جریمه نقدی محکوم خواهد شد.وی در بازجویی‌ها اعتراف کرد که چند سال است که از همین طریق بین مشتریانش مواد مخدر پخش می‌کند و حتی برخی از آنها با قایق به او و تخته موج‌‌سواری‌اش نزدیک می‌شوندو مواد مخدر را تحویل می‌گیرند.

تنبیه بدنی ناخواسته

فیلادلفیا: هرچند تنبیه بدنی دانش‌آموزان مدت‌هاست که در مدارس انجام نمی‌شود و این روش تنبیهی منسوخ شده است امامعلم یکی از مدارس به‌طور ناخواسته یکی از دانش‌آموزانش را تنبیه بدنی کرد.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که دانش‌آموزان کلاس این معلم به هیچ‌وجه به حرفش گوش نمی‌دادند و سر و صدای زیادی به پا کرده بودند.

این مرد هم که خیلی خشمگین شده بود دستگاه منگنه را از روی میز برداشت و به طرف دیوار پرتاب کرد. اما پرتاب این دستگاه با عبور یکی از دانش آموزان از وسط کلاس همزمان شد و با بدشانسی معلم، دستگاه منگنه با سر این پسر 15 ساله برخورد کرد.

به این ترتیب سر او شکست و وی به بیمارستان انتقال یافت. مدیر مدرسه در این زمینه گفت: با وجود اینکه این معلم قصد تنبیه نداشته اما اقدام بسیار خطرناکی انجام داده است و به احتمال زیاد از مدرسه اخراج خواهد شد.

کد خبر 83297

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز