تهیه‌کننده فیلم «تابستان همان سال» گفت: حضور مهران مدیری در «تابستان همان سال» حضوری بسیار جدی است و معتقدم به‌عنوان بازیگر، در این نقش خیلی متفاوت ظاهر شده‌اند. این نقش‌آفرینی را می‌توان یکی از عجیب‌ترین نقش‌ها در کارنامه او دانست.

پرونده مهران مدیری در دادگاه در حال رسیدگی است

به گزارش همشهری آنلاین، علی اوجی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تابستان همان سال» به کارگردانی محمود کلاری از آثار رونمایی شده در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر، درباره این همکاری گفت: بنده این افتخار را داشتم که با یکی از نام‌آورترین سینماگران ایران، فیلم سینمایی «تابستان همان سال» را امسال به جشنواره فجر برسانم. این همکاری به دلیل حضور آقای کلاری، همکاری بسیار لذتبخشی بود. ایشان هم از نظر شخصیتی و هم از نظر هنری یکی از آدم حسابی‌ها و چهره‌های درجه یک در سینما هستند و بی‌شک لذت این همکاری همچنان با من باقی خواهد ماند.

تهیه‌کننده «تابستان همان سال» ‌ درباره حضور کوتاه مهران مدیری در این فیلم هم گفت: حضور مهران مدیری در «تابستان همان سال» حضوری بسیار جدی است و معتقدم به‌عنوان بازیگر، در این نقش خیلی متفاوت ظاهر شده‌اند. این نقش‌آفرینی را می‌توان یکی از عجیب‌ترین نقش‌ها در کارنامه او دانست. مهران مدیری نقش یک رمال و فال‌گیری را برعهده داشت که معتقدم به‌خوبی از پس آن برآمده است، کمااینکه البته او همیشه از پس هر نقشی برآمده است و یک هنرمند بی‌نظیر است.

اوجی درباره پیش‌بینی خود از وضعیت فیلم «تابستان همان سال» در چرخه اکران عمومی با توجه به برخی نظرات مبنی‌بر کندی ریتم روایت آن هم گفت: واکنش نسبت به فیلم و ریتم روایت آن، به پارامترهای مختلفی مانند سالن اکران و حتی کیفیت تصویر و صدا در سالن بستگی دارد. شخصا معتقدم ریتم فیلم کاملا با روایت آن هم‌خوان است و اتفاقا با وسواس بسیار زیادی حس و حالی که در فیلم شاهد هستیم، در تک‌تک سکانس‌ها به‌وجود آمده است.

وی تأکید کرد: هرگونه اعمال تغییر در فیلم، برای اکران عمومی هم بستگی به نظر آقای کلاری دارد و درباره آن صحبت هم خواهیم داشت اما بعید می‌دانم نسخه‌ای که در جشنواره به نمایش درآمد برای اکران عمومی دچار تغییر شود.

همه چیز درباره یکی از عجیب‌ترین نقش‌های مهران مدیری در سینما | ببینید



کد خبر 833464
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha