مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان از نصب دوربین روی البسه و خودروها برای مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز خبر داد و اعلام کرد: «تمام مجوزها را دریافت کردیم و شهرداری تهران در کشور اولین ارگانی است که در حوزه خدمات شهری با این کار طرح هوشمند سازی را اجرایی کرده است.»

رنجبریان- حریم بان

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت شهربان و حریم بان وظیفه نظارت و پایش ساخت و سازها در محدوده حریم را به عهده دارد و با توجه به دست اندازی‌های اخیر به حریم تهران، ضرورت داشت تا این کار هوشمند و دقیق انجام شود، از این رو استفاده از دوربین روی البسه و خودروهای گشت در دستور کار شرکت حریم بان و شهربان قرار گرفت.

مسعود رنجبریان در نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت و گو با همشهری آنلاین گفت: از این دوربین‌ها برای شفاف سازی و شناسایی گلوگاه‌های فساد استفاده می‌شود و از سوی دیگر این هوشمندسازی زمینه جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز را فراهم می‌کند.

به گفته او این طرح به صورت آزمایشی در منطقه ۶ و ۷ عملیاتی شده است. چرا که طرح نوپا است و قبل از اجرا در تمام نواحی نیاز به شناسایی و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت دارد. آن طور که رنجبریان عنوان کرده اوایل سال آینده این طرح در ۱۲۴ ناحیه تهران اجرایی خواهد شد.

کد خبر 833846
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha