سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
۰ نفر

آتش تقی پور، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران نسبت به ضعف‌های نویسندگی در فیلمنامه‌ها انتقاد کرد.

آتش تقی پور

به گزارش همشهری آنلاین، تقی پور که در بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران حضور داشت، گفت: من الان مشغول بازی در سریال «چرخ گردون» هستم که از شبکه دو سیما پخش می‌شود که ادامه آن نیز در حال ساخت است.

وی افزود: «چرخ گردون» یک سریال طنز است راجع به دو شخصیتی که در پارک لاله با هم برخورد می‌کنند و حاشیه‌های این آدم‌ها که یک نفر از آنها می‌خواهد به دیگری کمک کند و فرد دیگر می‌خواهد طرف مقابل را از سر راه بردارد.

این بازیگر پیشکسوت درباره کاراکتر خود بیان کرد: در این سریال ما یک گروه شطرنج باز سه نفره داریم و درعین‌حال در زندگی شخصی یک دوستی دخالت می‌کنیم.

گفتنی است؛ سریال «چرخ گردون» ساخته جواد مزدآبادی است که در آن بازیگرانی همچون حمید لولایی، علیرضا خمسه، کمند امیرسلیمانی، نیما شاهرخ شاهی، رامین ناصر نصیر، شهین تسلیمی، افشین سنگ‌چاپ، آتش تقی پور، مجید شهریاری، اکبر رحمتی و کریم قربانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جزئیاتی تازه از ماجرای آش فروشی حمید لولایی و خمسه در پارک لاله ؛ چند روز مانده تا پخش «چرخ گردون» | تصاویر

این سریال داستان دو رقیب به نام کریم آشی و غلام عدسی است، که عرصهٔ رقابت و رفاقت آنها در یک پارک سرآغاز قصه‌های شیرین می‌شود.

آتش تقی پور در پاسخ به این سوال که چرا در سریال «مهیار عیار» کم‌بازی کرد و نقش او در این سریال ادامه پیدا نکرد اظهار کرد: زیرا به آن شکل نوشته شده بود و کاراکتر روی هوا بود و حتی اگر آن را حذف هم می‌کردند هیچ اتفاقی نمی‌افتاد، به نظرم فیلمنامه این سریال نقض دارد.

وی اظهار کرد: ما ضعف نویسندگی داریم، یعنی فیلمنامه‌ها آنچنان خوب نیست که بتواند همه گیر باشد و همه را برای دیدن آن فیلم یا سریال راضی کند.

سریال «مهیار عیار» به ساخته سید جمال سید حاتمی است و بازیگرانی همچون متین ستوده در نقش خاتون، بهنام تشکر در نقش کلانتر شهر اصفهان، صفا آقاجانی، رامین ناصر نصیر، جواد انصافی، آتش تقی پور، مهدی حاجیان، بهروز بخت‌آور، جواد کشانی، سهیل نوشادیان، کامران تفنی، الیکا عبدالرزاقی، اشا مهرابی، سیامک صفری و رویا میرعلمی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

کارگردان این سریال پیشتر گفته بود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بر این است سریال برای رمضان سال ۱۴۰۳ آماده و روانه آنتن شود.

کد خبر 833875
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha