وزیر ارتباطات گفت: رکورد پرتاب فضایی کشور در ۱۱ سال گذشته در دولت سیزدهم شکسته شد.

زارع پور

به گزارش همشهری آنلاین، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات درباره دستاوردهای فضایی دولت سیزدهم اظهار داشت: دولت سیزدهم صنعت فضایی را یک صنعت راهبردی میبیند و یکی از موضوعاتی است که شخص رئیس جمهور محترم به طور ویژه آن را پیگیری میکند. از سوی دیگر شورای عالی فضایی کشور بیش از یک دهه بود که برگزار نمیشد. اما در دو سال اخیر دو جلسه آن برگزار شد و سومین جلسه آن نیز به زودی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک نگاه کشورها و دولت ها به فضا خواهد بود و ما در تلاش هستیم تا سهم ایران را در فضا بدست آوریم. از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون دوازده پرتاب فضایی داشته ایم که این رکوردی بی سابقه در میان تمام دولت ها بوده است. یعنی رکورد پرتاب ۱۱ سال گذشته در دولت سیزدهم شکسته شده است. در سال آینده نیز پرتاب های متعددی در دستور کار است و این نوید را به مردم میدهیم که در این راه پرشتاب حرکت خواهیم کرد.

کد خبر 836400

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    امروز دوشنبه 14 اسفند 1402هست هنوز هم هیچ چیزی واریز خواروبار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نشده است چرا؟ مخابرات منطقه تهران همچنان خبری از واریزی نیست. بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    همه چیز درباره ضرب المثل چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است پرداخت ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت حرام است سوال اینجاست که شرکت مخابرات بابت چه ۶۵ هزار میلیاردتومان پس از خصوصی سازی به دولت پرداخته است و این در حالی است که دولت از سال ۱۳۸۸ تاکنون متأسفانه هیچ کاری برای حل وفصل مشکلات کارکنان رسمی و هم به ویژه بازنشستگان مخابرات نکرده است. شرکت مخابرات از پرداخت بن خوار بار بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون مشکل مالی دارد خودداری کرده است و هنوز هم خودداری می کند/ سوال اصلی اینجاست که پس چرا از پرداخت حقوق ۴۰ تا ۷۰ میلیون تومان کارکنان رسمی تاکنون هیچ گونه مشکل مالی ندارد.
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    با گذشت ۲۴ ماه در سراسر شرکت مخابرات مشکلات پیش آمده هنوز برطرف نشده است متاسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بن خواربار وغیره بازنشستگان شرکت مخابرات را پرداخت نکردن چرا؟ و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم پاسخگو نیستند چرا؟ مسئولیت پرداخت مطالبات بازنشستگان با مخابرات ایران است ولی متاسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون عمل و اجرا نکرده است چرا؟ و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟ از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مطالبان بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور بیش از ۹۹۹ هزار بار هم اعتراض کرده ایم ولی متاسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی هیچ کسی هم بررسی و رسیدگی نکرده است و پاسخگو و جوابگو هم نیست و نبوده است چرا؟
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    سوال اینجاست که چرا برای حل وفصل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون اقدام نمی‌شود؟ آیا بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران وابسته به حکومت نظام جمهوری اسلامی نیستند.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    آقای مدیر عامل مخابرات جناب سلطانی بهمن ماه ۱۴۰۲ تمام شد پس بن خواربار بازنشستگان را کی واریز میکنید ؟ لطفا اگر نمیتوانید از سمت مدیر عاملی کنار بکشید شاید دیگران بتوانند از عهده این کار بر بیایند ودعای خیر بازنشستگان بدرقه راهت باشد !!!!!!!!! از دی ماه ۱۴۰۰ تا کنون آب صافی از گلوی بازنشستگان پایین نرفته -روح وروان ما بازنشستگان مخابرات به هم ریخته اکثرا قرص اعصاب میخورند آقای سلطانی لطفا استعفا بده ومسئولیت را تحویل بده تا ما بازنشستگان راحت شویم.
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    سلام وقت بخیر پدر من با۳۲ سال و ۷ ماه سابقه دراسفند ماه سال ۹۵ بازنشسته شده در اردیبهشت ۹۶ مبلغ ۶۴ میلیون به ایشان دادن پدر من در اسفنده ماه سال۹۵ در شرکت مخابرات منطقه تهران بازنشسته شده است ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت ۳۲ سال و ۷ ماه نیست چرا؟
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    با عرض سلام. بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری نمایید. از بازنشستگان مخابرات استان تهران پس لطفا پیگیری فرمایید
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    فیش بن خواربار بازنشستگان شرکت مخابرات منطقه تهران دی ماه سال ۱۴۰۰ صادر شده است ولی اما متأسفانه پول بن خوار بار از دی ماه سال ۱۴۰۰تاکنون واریز نشده است چرا؟
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    اگر مسلمان، دین اسلام وقرآن را قبول دارید نباید حق وحقوق کارکنان، بازنشسته ها پایمال و ضایع کنید اگر در اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 50 تا 70 میلیون تومانی مدیران و مسئولان 100 درصد فقط حرام است. اگر در اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 70 تا 100 میلیون تومانی نمایندگان مجلس 100 درصد فقط حرام است.
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    مگر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس نگفته بود مخابرات ایران از خرداد ماه ۱۴۰۲ بن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان را پرداخت میکند حالا که اسفند ماه ۱۴۰۲ دارد به اتمام میرسد وتا کنون خبری از رفاهیات بازنشستگان نشده است ؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    ۱۰:۳۴۱۴ اسفند ۱۴۰۲/ در پاسخ به حجت الاسلام و المسلمین حسن شجاعی، نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی/ شرکت مخابرات ایران در تاریخ ۱۳۸۸/۰۸/۱۸ به بخش حضوصی واگذار شده است قرار بود واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت به دهند ولی متاسفانه از سال ۱۳۸۸ تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟ در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از ۱۸ آبان ماه سال ۱۳۸۸ تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟ مسئولان کاری که نمی‌توانند انجام دهند را وعده ندهند. جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    این چه قانون و عدالت در کشور اسلامی است که در این مدت 27 ماه است که متأسفانه مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران بررسی رسیدگی نشده است چرا؟ هیچ کسی هم در مخابرات ایران، تهران، دولت، مجلس وغیره پاسخگو و جوابگو نیست و از سال 1400 تاکنون هم نبوده است چرا؟ حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    برآورد دبیرخانه شورای عالی بورس این است که حدود ٥٥٠ هزار تومان سود به ازای هر یک از دارندگان سهام عدالت و تا قبل از پایان سال ١٤٠٠ پرداخت شود. سود سهام عدالت برای سهامدارانی که دارای سهام یک میلیونی هستند نزدیک به یک میلیون تومان است اما برای مشمولان دارای سهام ٥٣٠ هزار تومان حدود ٥٥٠ هزار تومان سود پرداخت می‌شود. سوال اینجاست که پس چرا سود سهام اخابر سال ۱۴۰۱ به ازای هر سهم ۱۱ ریال توزیع شد. یعنی اگر ۱۰۰ هزار سهم داشته باشید میشه ۱۱۰ هزار تومن. اعتراض جمعی از سهامداران مخابرات در سراسر کشور