پارچه لینن درجه یک همان پارچه بی رقیبی است که می توانید از آن برای دوخت لباس های مختلف استفاده کنید. این پارچه دوست داشتنی و پرکاربرد سالهاست که به عنوان پرفروش ترین پارچه تابستانه شناخته می شود.

پارچه

با نزدیک شدن به فصل گرما، پیدا کردن لباس خنک به اولین دغدغه هر فردی تبدیل می شود. به این ترتیب مراجعه به بازار، خرید لباس های جدید و جستجو برای پیدا کردن خنک ترین و سبک ترین پارچه ممکن آغاز خواهد شد. اگر شما در آغاز این مسیر هستید، قبل از انجام هر کاری می خواهیم به شما بهترین پارچه تابستانه ممکن را معرفی کنیم. پارچه لینن درجه یک همان پارچه بی رقیبی است که می توانید از آن برای دوخت لباس های مختلف استفاده کنید. این پارچه دوست داشتنی و پرکاربرد سالهاست که به عنوان پرفروش ترین پارچه تابستانه شناخته می شود. در واقع به همین دلیل است که پارچه لینن نچرال مشکی یکی از محبوب ترین پارچه های موجود در بازار است.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را هر چه بیشتر با ویژگی های پارچه لینن درجه یک آشنا کنیم. اگر به دنبال قیمت پارچه لینن تابستانه هستید نیز مطالعه این مطلب برای شما مفید خواهد بود. در ادامه به چند ایده دوخت پارچه لینن نچرال مشکی نیز می پردازیم. در نتیجه اگر مایلید استایلی بی نقص و راحت برای بهار و تابستان پیش رو داشته باشید، از مطالعه ادامه این مطلب غافل نشوید.

پارچه لینن نچرال چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که از نام این پارچه مشخص است، پارچه لینن نچرال دارای الیاف طبیعی است. الیاف طبیعی ویژگی های منحصر به فردی به پارچه مورد نظر شما می دهند. این ویژگی ها تاثیر بسیاری بر قیمت پارچه لینن تابستانه دارد. به همین دلیل قصد داریم در ادامه بیشتر به ویژگی های پارچه لینن درجه یک بپردازیم. به این ترتیب اگر قصد خرید این پارچه را دارید، بیشتر و بیشتر با مشخصات آن و فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه لینن تابستانه آشنا خواهید شد.

پارچه لینن درجه یک، تنفس پذیری بالایی دارد

اگر به دنبال پارچه ای خنک هستید، به این معنا است که پارچه مورد نظر شما باید تنفس پذیری بالایی داشته باشد. تنفس پذیری پارچه یعنی اینکه جنس الیاف و نوع بافت پارچه به گونه ای باشد که بتواند جریان هوا را از خود عبور دهد. پارچه لینن نچرال با داشتن الیافی از جنس پنبه، تنفس پذیری بالایی دارد. علاوه بر این، نوع بافت پارچه لینن درجه یک نیز باعث می شود هوا به آسانی از میان تار و پود آن عبور کند. همانطور که می دانید، این پارچه بافتی بسیار ساده و تار و پودی دارد. این بافت ساده علاوه بر اینکه زیر دستی لطیف به این پارچه داده است، اجازه عبور هوا را به راحتی می دهد.

دوام این پارچه فوق العاده است

با پارچه لینن درجه یک این لباس ها را بدوزید

یکی از ویژگی هایی که می تواند در هنگام خرید پارچه و مخصوصا پارچه های تابستانی اهمیت داشته باشد، دوام پارچه است. به این دلیل که در فصول گرم تعریق بیشتری دارید، نیاز است لباس های خود را بیشتر بشویید. در نتیجه باید پارچه ای انتخاب کنید که بر اثر شستشوی زیاد رنگ آن تغییر نکند. پارچه لینن نچرال مشکی یکی از محبوب ترین و بادوام ترین پارچه هایی است که می توانید برای استایل روزمره خود در فصل تابستان در نظر بگیرید.

پارچه لینن نچرال بسیار کاربردی است

بسیاری از پارچه ها کاربردی تک بعدی دارند. پارچه های مجلسی، پارچه های مانتویی و حتی پارچه های مخصوص لباس های راحتی منزل در دسته بندی خاصی قرار می گیرند و شما نمی توانید از یک پارچه مجلسی در استایل روزمره خود استفاده کنید. اما پارچه لینن درجه یک بسیار کاربردی است و شما می توانید از آن در طراحی لباس های مختلفی بهره ببرید. این پارچه هم می تواند یک مانتو شیک برای استایل روزمره شما باشد هم با آن یک لباس ساده و راحت برای مهمانی ها طراحی کنید. این پارچه در طراحی لباس های خنک و راحت خانگی نیز بسیار کاربرد دارد.

وزن این پارچه بسیار اندک است

وزن پارچه فاکتور موثر دیگری است که باید در هنگام خرید در نظر داشته باشید. لباس های سنگین علاوه بر اینکه دست و پا گیر هستند، گرم نیز خواهند بود. به همین دلیل ما پارچه لینن درجه یک را به شما توصیه می کنیم. به طور کلی پارچه های سبک و نازک وزن کمی دارند. مخصوصا اگر با الیاف طبیعی تولید شده باشند. این الیاف سبک جاذب رطوبت هستند و اگر تعریق زیادی دارید به سرعت آن را جذب کرده و خشک می شوند.

نگهداری از پارچه لینن نچرال بسیار آن است

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید برای خرید پارچه تابستانه در نظر داشته باشید، نحوه شستشو و نکات مراقبت از پارچه است. با توجه به اینکه در فصول گرم مدام لباس های خود را عوض می کنید یا با آن ها به سفرهای کوتاه می روید، این لباس ها باید راحت بوده و نگهداری از آن ها شما را دچار چالش نکند. پارچه لینن درجه یک یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای این فصل است. زیرا نگهداری از آن به هیچ عنوان دشوار نیست. شما می توانید به راحتی این پارچه را درون ماشین لباسشویی و به همراه اندکی مواد شوینده ملایم، بشویید. این پارچه دچار سابیدگی یا نخ کش نیز نمی شود. در نتیجه نیاز نیست با آن چندان با احتیاط رفتار کنید.

5 مدل لباس که می توانید با پارچه لینن درجه یک بدوزید

با پارچه لینن درجه یک این لباس ها را بدوزید

قیمت پارچه لینن تابستانه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. اما جلوه ای که این پارچه به استایل شما می دهد، می تواند پرداخت هر قیمتی را برای این پارچه فوق العاده توجیه کند. در ادامه قصد داریم به چند مدل لباسی که می توانید با این پارچه بدوزید اشاره کنیم.

مانتو

یکی از دلایلی که پارچه لینن نچرال مشکی یکی از پرفروش ترین رنگ های این پارچه است، کاربرد آن در دوخت و طراحی مانتوهای مختلف است. شما می توانید با این پارچه دوست داشتنی و ساده چندین مدل مانتوی فوق العاده برای خود بدوزید.

کت و شلوارهای کژوال

کت و شلوارهای زنانه در سال های اخیر جزء ترندهای پرطرفدار بودند. اگر به دنبال یک پارچه خنک برای طراحی کت و شلواری شیک مناسب روزهای گرم هستید، به شما پارچه لینن درجه یک را توصیه می کنیم. این کت و شلوارهای کژوال را می توانید با انواع کفش های کالج و کتانی در استایل روزمره خود بپوشید.

پیراهن ساحلی

پیراهن های بلندی که در سال های گذشته بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته، این روزها با نام پیراهن ساحلی شناخته می شود که بسیار ترند و پرطرفدار است.

دامن

اگر اهل پوشیدن دامن در منزل هستید، پارچه لینن درجه یک را به شما پیشنهاد می کنیم. با این پارچه خنک و دوست داشتنی می توانید دامن های زیبایی برای خود بدوزید.

انواع شلوار زنانه

یک شلوار خنک می تواند استایل بهتری برای شما بسازد و در فصل تابستان حس بهتری به شما بدهد. پارچه لینن درجه یک با فرم پذیری عالی گزینه بی نظیر برای دوخت شلوارهای نخی راسته است. البته می توانید با این پارچه شلوارهای مام استایل و بگ کاملا گشاد نیز طراحی کنید.

کد خبر 836493

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha