چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
۲ نفر

یکی از کاربران همشهری آنلاین با ارسال پیامی از اقدام عجیب یکی از کارگزاری ها در گرفتن هزینه انبارداری بابت کالایی که نزد این کارگزاری نیست انتقاد کرد.

کارگزاری

به گزارش همشهری آنلاین، این مخاطب نوشت: یک کارگزاری بخشی از مبلغ فروش دو قطعه گواهی سکه را برداشت کرد وقتی از پشتیبانی این کارگزاری سئوال کردم گفتند بابت هزینه انبارداری کسر شده است، این در حالی است که گواهی سکه مربوط به تحویل سکه از یکی از بانک هاست که اساسا تا زمانی که در خواست تحویل سکه ارائه نشود هزینه انبارداری مطرح نیست و اگر هم باشد باید به خزانه آن بانک بابت نگهداری سکه پرداخت شود نه به کارگزاری که اساسا صرفا یک سامانه واسطه است و سکه ای نزد انبار این کارگزاری وجود ندارد که بخواهد بابت آن هزینه انبارداری بگیرد!

متاسفانه سیستم پاسخگویی این کارگزاری هم به شدت ضعیف است و رسما مشتریان را عصبانی می کنند!

کد خبر 837243

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شکراله IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    4 0
    هزینه انبارداری را کارگزاری به خزانه داری می دهد
  • میلاد IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    5 0
    به نظرم قبل از انتشار خبر حتما با یک فرد حرفه ای در بازار سرمایه مشورت کنید. کسی که گواهی سکه در بورس میخره در هر صورت بهش هزینه انبارداری تعلق میگیره و این هزینه رو کارگزاری بعد از اینکه مشتری گواهی رو به فروش برسونه از مشتری کسر میکنه و به انبارداری بانک پرداخت میکنه. همه خبراتون همینجوری بدون تحقیق و رو هواس؟
  • مهران IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    0 0
    کاش حداقل یکم دانش بورسی داشته باشین و بعد معامله انجام بدین . خیلی مشخصه که در ازای اون گواهی که میخرین باید حتما هزینه انبارداری رو به بانک بدین . حالا چه خود سکه رو تحویل بگیرین چه نگیرین . کارگزاری هم از سمت شما اون هزینه رو به بانک میده
  • کامبیز IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    0 0
    خب کارگزاری به عنوان نهاد واسط باید هزینه انبارداری رو کسر کنه و از طریق سپرده گذاری به خزانه بانک پرداخت کنه، این یه چیز بدیهیه همه اخبار اقتصادیتون اینجوریه؟ کاش قبل انتشار هر خبری یکم تحقیق بکنید.