گروه سیاسی: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه خداوند در قرآن به اهل ایمان توسط پیغمبر پیام فرستاده و بندگانش را مورد مرحمت قرار داده و به پیامبر گفته شما وقتی با همدیگر حرف می‌زنید با بهترین روش حرف بزنید

گفت: اینکه تصورمان این باشد که سلیقه‌ ما و اطرافیان ما حقند و دیگران باطل‌، مثل خس و خاشاک به آنها نگاه کنند، هر کس چنین تصوری داشته باشد، در هر مقامی که باشد از بندگی خدا خارج شده؛ زیرا خدا به بندگان پیغام داده هنگامی که با هم حرف می‌زنید، به بهترین روش حرف بزنید.

حبیب‌الله عسگراولادی در مراسم « طلایه‌داران آفتاب» که به مناسبت بزرگداشت شهدای مؤتلفه برگزار شده بود با اشاره به انتخابات اخیر افزود: انتخابات به فرصتی برای نسل جوان تبدیل شد که سلیقه‌های مختلف را بشناسد و اصلح را انتخاب کند، اما شیطان بزرگ و شیطانک‌ها در دنیا مترصد این بودند که گله‌هایی شروع شود و این فرصت بی‌نظیر را به تهدید تبدیل کنند. آنچه برای ما اتفاق افتاد با فرصت‌های قبل در تاریخ 30ساله قابل مقایسه نبود و برای دشمن خطرناک بود.

وی در ادامه سخنانش که ایسنا آن را منتشر کرد، با اشاره به داستان دسته گل به آب دادن شیطان گفت: کسانی مدعی‌اند رای داشتند یا ‌رایشان خوانده نشده است. این طبیعی است، چیزی که طبیعی نیست این است که مردم را بزنیم، به مردم شلیک کنیم یا بانک‌ها را آتش بزنیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه « مقام معظم رهبری با تمهیداتی که دارد ما را هدایت می‌کند» خاطر نشان کرد: باید برادران و خواهرانی که برای گرفتن دسته گل شیطان دیگران را زخمی می‌کنند، بدانند که فرصت به‌دست آمده و رای 39 میلیونی و رئیس‌جمهوری 24 میلیونی به ضرر نامزدها نبود، به ضرر آمریکا بود. آمریکا سرمایه‌گذاری کرده است و دسته گل به آب داده و ما سر دسته‌گل دعوا کردیم. آنکه از شرکت 39 میلیونی آسیب می‌دید آمریکا بود. الان بدانیم هرچه این موضوع ادامه پیدا کند این عدم‌تفاهم به ضرر است و برخی از فرصت‌های دیگر هم به تهدید تبدیل می‌شود.

وی همچنین با اشاره به جلسه‌ روز شنبه‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: جلسه‌ با وضعی شروع شد که تازه آرا خوانده شده بود و من اجازه گرفتم و خطاب به ریاست مجمع گفتم شما در جریان اخیر با یک سماحتی برخورد کردید. شما و ناطق نوری گفتید ما در شرایط کنونی هیچ اظهارنظری نمی‌کنیم و در آینده در فرصت مقتضی صحبت خواهیم کرد.

من از شما 2 نفر تشکر می‌کنم و هنگامی که شما گله داشتید، این گله‌ها را درون نظام مطرح کردید و به مقام ولایت نامه نوشتید و غیر از چارچوب نظام عمل نکردید که باز هم از شما تشکر می‌کنم. نکته‌ سوم اینکه از این سماحت استفاده کنید و در ادامه‌ انتخابات شما با سماحت کمک کنید که ایشان هم تشکر کردند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه «در رابطه با آنچه به سرنوشت امام و انقلاب مربوط می‌شود باید تعصبات را کنترل کنیم» خاطرنشان کرد: برادران و خواهرانی که آزرده‌خاطر و معتقد هستند که نامزدهایشان رای نیاورده یا رای داشته‌اند اما رایشان خوانده نشده، این فرصت با حرکت‌های احساسی و غیرمنطقی تبدیل به تهدید می‌شود، همه باید کوشش کنیم، به‌خصوص برادرانی که شعار می‌دهند و راهپیمایی می‌کنند، اما باید توجه داشت تخریب، سیاه‌نمایی و فحش دادن جز اینکه شیطان بزرگ خوشحال شود چیزی دیگری نیست. وی همچنین در این همایش به ذکر خاطراتی از مبارزات شهیدان بخارایی، امانی، صفارهرندی و نیک‌نژاد پرداخت.

کد خبر 83762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز