تیم آلومینیوم اراک روز گذشته در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی مقابل شمس آذر قزوین تن به شکست داد که به نظر می‌رسید یک پنالتی در دقیقه ۶۰ برای تیم مجتبی حسینی گرفته نشده است.

لیموچی

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش: تیم آلومینیوم که در این فصل امتیازهای بسیاری را روی اشتباهات داوری از دست داده در مسابقه روز گذشته هم روی یک صحنه مشکوک روی مهدی لیموچی در محوطه جریمه شس‌آذر داور اعتقادی به پنالتی نداشت تا در پایان بازی مجتبی حسینی به تصمیم داور اعتراض کند و با محرومیت مواجه شود.

تیم آلومینیوم شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای به محرومیت مجتبی حسینی واکنش نشان داد و از کمیته انضباطی خواست تا مصاحبه بعد از بازی سرمربی آلومینیوم را بار دیگر نگاه کنند تا حکم محرومیت حسینی لغو شود.
در خصوص اتفاقات داوری روز گذشته با محمد چهرقانی، مدیر رسانه‌ای تیم آلومینیوم و همچنین مهدی لیموچی بازیکن این تیم صحبت کرده‌ایم.

چهرقانی در گفت‌وگو با همشهری درباره عملکرد داوری گفت: «بنا بر گفته تمام کارشناسان داوری، تیم ما در بسیاری از مسابقات این فصل لیگ برتر مثل پیکان، ملوان انزلی، فولاد خوزستان، استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان از داوری متضرر شده و اتفاقات کاملا تاثیرگذار در نتیجه رخ داده که داور اعلام پنالتی یا گل نکرده ولی این روند متاسفانه دوباره در دیدار با شمس‌آذر اتفاق افتاد.»

مدیر رسانه‌ای آلومینیوم ادامه داد: «در بازی با شمس‌آذر که نتیجه یک بر صفر به سود حریف بود، یک صحنه کاملا مشکوک به پنالتی اتفاق افتاد ولی داور خیلی راحت از این صحنه گذشت و هیچ خطایی اعلام نکرد. جدا از آن هم یکبار موقعیت جدی گلزنی را با خطای هند اشتباه از ما گرفت و بعد عجیب اینجاست که کمیته انضباطی به جای رسیدگی به دیگر موارد، سریع سرمربی ما را محروم می‌کند.»

چهرقانی در اعتراض به محرومیت حسینی گفت: «آقای حسینی چه حرفی زد که محروم شود؟ گفت که اعتقاد دارم پنالتی ما گرفته نشد و پیشنهاد می‌دهم به باشگاه یک کارشناس داوری کنار تیم بیاورد. این حرف‌ها جرم است؟ در هیچ جای دنیا اتفاق نمی‌افتد؟ معمولی‌ترین حرف‌ها هم در فوتبال ایران ممنوع شده و حتی اجازه نداریم بگوییم که پنالتی ما را نگرفتند. مطمئن باشید این رفتارها هیچ کمکی به فوتبال نمی‌کند و هواداران را دل‌زده خواهد کرد.»

لیموچی ستاره آلومینیوم نسبت به صحنه مشکوک به پنالتی گفت: «در آن صحنه بازیکن شمس‌آذر پای خود را به پای من گیر داده بود و غیر از آن با آرنج از پشت به من ضربه زد و صدرصد پنالتی بود.»

وینگر آلومینیوم با اشاره به محرومیت مجتبی حسینی اظهار کرد: «آقای حسینی در پایان بازی گفت با احترام به تصمیمات داوری پنالتی اول برای شمس ‌آذر درست بود اما پنالتی ما هم باید گرفته می‌شد و می‌توانست روند نتیجه بازی را عوض کند چون در دقیقه ۶۰ این اتفاق افتاد. حالا به خاطر این اعتراض چرا باید محروم شود؟»

لیموچی ادامه داد:« بازیکنان آلومینیوم با دستور آقای حسینی از اول فصل هیچ اعتراضی به داوری نداشتند اما این اشتباهات تا کجا باید به ضرر تیم ما ادامه داشته باشد.حالا فرض را بر این بگذاریم که کارشناس‌های داوری هم به نفع تیم ما رای بدهند. مگر امتیازات از دست رفته بازی‌ با پیکان، فولاد، استقلال، ملوان برگشت که امتیاز از دست رفته بازی دیروز برگردد. تیم ما و مجموعه آلومینیوم همیشه به تصمیمات داوری احترام می‌گذاریم اما کمترین انتظار مجموعه آلومینیوم این است که عدالت برقرار شود، همین. »

کد خبر 837865
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حسین IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    چرا تیم محبوبت رونام نبردی توبازی رفت دومترتوآفساید بودن گل زدن،بهتون چرا خاک استقلال سرهمه سنگینی میکنه چرا
  • رضا US ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    حق الومینیوم همیشه خورده شده