سخنگوی مرکز مبادله گفت: در حراج ششم سکه مرکز مبادله که فردا ۲۲ اسفند برگزاری می‌شود بناست هر سه نوع سکه ربع، نیم و تمام عرضه شود.

سکه طلا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر بالسینی افزود: امروز ۲۱ اسفند پنجمین حراج سکه در مرکز مبادله است و از ساعت ۱۲ زمان ثبت سفارش گذاری آن آغاز خواهد شد. امروز متقاضیان می‌توانند علاوه بر ربع سکه، نیم سکه هم خریداری کنند و در حراج ششم سکه مرکز مبادله که فردا ۲۲ اسفند برگزاری می‌شود بناست هر سه نوع سکه ربع، نیم و تمام عرضه شود.

وی اظهار کرد: تمام سکه های عرضه شده ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه، یا ۵ قطعه تمام و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

سخنگوی مرکز مبادله بیان کرد: مورد دیگر نیز در خصوص مراجعه برای دریافت فیزیکی سکه‌ها است که از امروز موعد تحویل برای اولین حراج سکه آغاز شده است. برندگان دیگر از ۷ روز کاری بعد از زمانی که برنده شدند باید مراجعه داشته باشند.

کد خبر 838405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha