کتاب مدیریت زمان: ۲۱ راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی به قلم دیمون زاهاریادس با سیما ایرانخواه است

مدیریت زمان

همشهری آنلاین- گروه فرهنگی: ایام تعطیلات نوروزی در کنار برنامه‌های ویژه این ایام که بیشتر در دید و بازدید و مسافرت می‌گذرد، اوقات فراغتی را هم برای بسیاری فراهم می‌کند که یکی از گزینه‌های مناسب برای پر کردن بهینه این وقت‌های آزاد در تعطیلات نوروزی، مطالعه است. یکی از کتاب پیشنهادی برای معالعه در این ایام، کتاب مدیریت زمان: ۲۱ راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی به قلم دیمون زاهاریادس با سیما ایرانخواه است که یک اثر کاربردی در خصوص مدیریت زمان است و در این تعطیلات نوروزی حتما به دردتان می خورد. نویسنده در این کتاب به شما خواهد آموخت که چگونه می‌توانید زمان خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید، کارهای بیشتری انجام دهید و از زندگی منظم خود مطابق با برنامه‌ای که خودتان آن را تنظیم کرده‌اید، لذت ببرید. اگر کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما زمان کافی برای انجام آن‌ها ندارید؟ یا مدام احساس می‌کنید که برای انتخاب کردن کارهایی که می‌توانید انجام دهید، تحت فشار هستید؟ می توانید با مطالعه این اثر در مدیریت وقت و زمان خود موفق عمل کنید.

در کتاب راهنمای مدیریت زمان مخاطب موارد زیر را می آموزد:

چگونگی نحوه‌ی ایجاد یک سیستم مدیریت زمان «عالی»

چرا هدف از مدیریت زمان، تنها افزایش بهره‌وری نیست.

۷ مورد از بدترین اشتباهات مدیریت زمان.

چگونه می‌توان زمان تلف‌شده در جلسات را به حداقل رساند.

یک راه ساده برای سازماندهی برنامه‌ی روزانه که عملاً تضمین کند کارهای بیشتری انجام خواهد شد.

چگونگی نحوه‌ انجام ممیزی زمان شخصی.

نکات کاربردی‌ای که می‌توانید امروز برای مدیریت ایمیل‌های دریافتی، پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی استفاده کنید و در نهایت، کنترل زمان با وجود وقفه‌ها، حواس‌پرتی‌ها و سایر اتلاف‌های زمانی.

کد خبر 839794
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha