بهسازی و ساماندهی میدان شهید قندی در ضلع شمالی و آبنمای آن در بهمن ماه سال گذشته به اتمام رسید و تا پایان اردیبهشت این میدان مهم تهران با ظاهری جدید و نو رونمایی می شود.

میدان قندی

به گزارش هشهریع آنلاین، میدان شهید قندی یا میدان پالیزی یکی از میادین مهم پایتخت است که علاوه بر واقع شدن ساختمان شهرداری منطقه ۷، بوستان و پاساژ اندیشه در آن همچنین گذر گردشگری غذا و فست فود، یکی از معابر پر تردد تهران محسوب می‌شود.

با توجه به حجم بالای تردد در این میدان منطقه‌ای مهم، بهسازی و ساماندهی ضلع شمالی میدان و آبنمای آن در بهمن ماه سال گذشته تکمیل شد و به بهره برداری رسید و به گفته شهردار منطقه ۷ عملیات بهسازی میدان شهید قندی و معابر آن تا پایان فروردین به اتمام می‌رسد.

نصرالله آبادیان، شهردار منطقه ۷ با اشاره به آغاز عملیات بهسازی میدان شهید قندی به منظور ارتقای سیما و منظر شهری و همچنین افزایش مشارکت پذیری شهروندان و بهبود کیفیت محیط زیست از سال گدشته در این باره گفت: این پروژه شامل چندین فاز بوده که بخش اعظمی از آن اجرا شده و تا پایان فروردین به صورت کامل بهره برداری می‌شود.

او اقداماتی از قبیل اجرای کف پوش در پیاده رو، اجرای نهر و جدول، آرامسازی بخش‌هایی از سطح سواره رو، اصلاح هندسی مرکز میدان و لبه های پیرامون معبر، افزایش سطح پیاده رو و فضای مکث عابرین و اصلاح کد ارتفاعی برای مناسب‌سازی برای افراد کم توان جسمی و سالمندان را از جمله اقدامات طرح بهسازی میدان شهید قندی عنوان کرد.

به گفته او، اقداماتی از قبیل نصب نیمکت، سطل زباله، پایه چراغ و فضای سبز نیز در این محور انجام خواهد شد و در طرح کلی پیاده رو و معبر سواره رو خیابان‌های شهید توپچی، سهروردی و خیابان شریعتی در پیرامون بوستان شهید نیاکی و پارکینگ اندیشه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 841184

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha