دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
۰ نفر

امشب سردار آزمون و هم‌تیمی‌هایش رقابت بسیار نزدیکی با بلونیا برای رسیدن به سهمیه چهارم فوتبال ایتالیا در لیگ قهرمانان دارند.

سردار آزمون

همشهری ‌آنلاین -حتی در آخرین روز تعطیلات نوروز هم فوتبال به راه خواهد بود. امشب در یک بازی بسیار دیدنی در فوتبال اسپانیا، ویارئال میزبان اتلتیکومادرید است. در توصیف این بازی همین بس که دو برخورد اخیر دو تیم حداقل ۴گل به همراه داشته است. به ندرت پیش می‌آید که نبردهای تیم سیمئونه پرگل شود اما این اتفاق مقابل ویارئال برای این تیم رخ می‌دهد.

امروز در فوتبال ایتالیا هم چند بازی حساس برگزار خواهد شد. اینتر صدرنشین باید در این روز به مصاف امپولی برود. بعد از حذف شوکه کننده از لیگ قهرمانان، حالا همه تمرکز تیم اینزاگی روی قهرمانی زودهنگام در سری آ استوار شده است. آنها باید هر چه زودتر از شوک اروپایی‌شان خارج شوند. رم هم که با ده روسی کاملا متحول شده و این روزها برای سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگد، در زمین لچه مسابقه خواهد داد. این بازی هم برای رمی‌ها، بسیار حیاتی خواهد بود. سردار آزمون و هم‌تیمی‌ها، رقابت بسیار نزدیکی با بلونیا برای رسیدن به سهمیه چهارم فوتبال ایتالیا در لیگ قهرمانان دارند. رم هنوز در فوتبال اروپایی هم زنده است و از شانس‌های قهرمانی در رقابت‌های یورولیگ به شمار می‌رود. هر چند که قرعه جذاب و سخت میلان در یک چهارم، انتظار این تیم را می‌کشد.

کد خبر 841317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha