یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
۰ نفر

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی حمله ایران به این رژیم را «اعلان جنگ» توصیف کرد.

اسحاق هرتزوگ

به گزارش همشهری آنلاین، شفقنا به نقل از آرتی نوشت: هرتزوگ در سخنانی گفت: شب گذشته از چهار جهت در خاورمیانه به ما حمله شد و بمباران توسط ایران و نیروهای نیابتی آن با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپادها انجام شد، این به معنای اعلام جنگ است.

وی افزود: ما همیشه به سخنان متحدان و شرکای خود گوش می‌دهیم و به دیدگاه آنها احترام می‌گذاریم. ما در حال بررسی همه گزینه‌های پیش روی خود هستیم و همانطور که قبلاً نیز گفتم هر کاری که لازم باشد برای محافظت از شهروندان خود انجام خواهیم داد.

رئیس رژیم صهیونیستی گفت: درباره روندی که اکنون در حال انجام است وارد جزییات نمی‌شوم. ما به دنبال جنگ نیستیم و فکر می‌کنم به این حرف‌ها بسنده خواهم کرد.

.وی همچنین از جامعه جهانی خواست تا برای مقابله با ایران و «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» که تهران در منطقه و جهان دنبال می‌کند، متحد شوند.

وی همچنین از جامعه جهانی خواست تا برای مقابله با ایران و «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» که تهران در منطقه و جهان دنبال می‌کند، متحد شوند.

وی همچنین مدعی شد: جامعه جهانی باید در مقابله با ایران و «سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده» آن در منطقه و جهان متحد شوند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته در واکنش به اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران کنسولگری کشور در دمشق، مناطقی را در اراضی اشغالی با پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک مورد هدف قرار داد.

کد خبر 844464

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha