مجموع نظرات: ۱۱
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶
۰ نفر

اتحادیه اروپا، پس از حمله شب گذشته به اسرائیل از گسترش تحریم ها علیه ایران خبر داد.

اتحادیه اروپا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، اورسولا فون در لاین، رئیس اتحادیه اروپا در سخنانی گفت که تحریم‌های جدیدی علیه تهران در برنامه‌های تولید پهپاد و موشک در ارتباط با آخرین رویدادهای خاورمیانه و حملات ایران علیه اسرائیل، اعمال خواهد شد.

اغلب کشورهای اروپایی و در راس آنها انگلیس، فرانسه و آلمان بدون در نظر گرفتن جنایت های رژیم صهیونیستی اقدامات تنبیهی ایران علیه اسرائیل را محکوم کرده اند.

کد خبر 844477

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    7 0
    اروپایی های بی منطق، جنایتکاران داعش پرور ، طرفداران رژیم صهیونیستی کودک کُش و ..... رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران حمله کرده . رژیم صهیونیستی به غزه حمله کرده ، رژیم صهیونیستی قوانین بین المللی را نقض کرده . بجای اینکه رژیم صهیونیستی را محکوم تحریم کنید ، ایران را تحریم کردید ؟!!!!!!
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    5 0
    صهیونیست ها جنایتکار و با حمایت و پشتیبانی همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    3 2
    نابودی اسرائیل 100 درصد فقط واجب است و هم به نفع منطقه و جهان است چون به خاطر اسرائیل و با حمایت همه جانبه آمریکا و غرب؛ مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه فلسطین، غزه، لبنان، سوریه و هم مسلمانان را قتل عام می کند، جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی و هم برای منطقه و جهان مشکلات ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات ایجاد می کند.
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    4 1
    حمله آمریکا جنایتکار و با دستور ترامپ وحشی به فرودگاه بین المللی بغداد، اجرای قانون جنگل بود از تاریخ 1398/10/13 تاکنون دنیا فقط به این تجاوز، جنایایت وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده سکوت کرده است چرا؟