لسترسیتی، قهرمان سابق لیگ برتر انگلیس به لطف همراهی و وفاداری جیمی وردی، ستاره بی‌بدیل خود، دوباره به لیگ برتر برگشته و هواداران زیادی را در سراسر دنیا خوشحال کرده است.

لستر سیتی لیگ برتر

همشهری آنلاین: این تیم فصل گذشته بعد از یک دهه عجیب و غریب دوباره به چمپیون‌شیپ (دسته پایین‌تر از لیگ برتر) سقوط کرد؛ آنها 7سال قبل از آن در یکی از عجیب‌ترین و فراموش‌نشدنی‌ترین فصل‌های تاریخ لیگ برتر، در میان غول‌ها قهرمان لیگ شدند و در سال2021 هم جام‌حذفی را به‌دست آوردند. همه این دستاوردها از صعود به لیگ برتر در فصل 14-2013 شروع شد و در تمام این سال‌ها، هیچ دستاوردی محقق نشده مگر به لطف درخشش جیمی وردی؛ ستاره لستر و مهاجم سابق تیم ملی انگلیس که حالا در 37سالگی از باتجربه‌ترین بازیکنان لیگ برتر هم به شمار می‌رود، در یک فصل گذشته هم مثل همیشه تمام توانش را برای لستر خرج کرده و یکی از عوامل موفقیت و صعود دوباره آنها به لیگ بوده است.

لستر شروعی توفانی در چمپیون‌شیپ داشت اما در بازی‌های اخیر از فرم خود دور شد تا اینکه تغییر فلسفه در این تیم بالاخره جواب داد و این تیم راهی دسته بالاتر شد. این فلسفه جدید که مبتنی بر صبر و فوتبال مالکانه است، حاصل نگاه مربی جدید این تیم یعنی انزو مارسکاست؛ مارسکا وقتی که منچسترسیتی قهرمان سه‌گانه شد دستیار پپ گواردیولا بود و حالا در نخستین آزمون بزرگ مربیگری خود، لستر را به لیگ برتر برگردانده است.

کد خبر 847795

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha