مهاجم جوان گل‌گهر که اوزونیدس را با دیگر مربیان لیگ متفاوت می‌داند، از انگیزه‌های تیمشان برای رسیدن به قهرمانی در جام‌حذفی می‌گوید.

مسعود زائرکاظمینی

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش | مسعود زائرکاظمینی، مهاجم لیگ برتری در ابتدای فصل شروع درخشانی با تیم ملوان داشت و اینطور به نظر می‌رسید که مهاجم ۲۶ساله فصل پرگلی داشت باشد اما بعد از مصدومیتی که سراغ این بازیکن آمد کم‌کم از ترکیب تیم مهدی تارتار خارج و به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شد. زائر کاظمینی در نیم‌فصل از ملوان جدا شد و به گل‌گهر پیوست تا ادامه فصل را با تیم دیگری به پایان برساند. این مهاجم جوان در بازی گل‌گهر و فجرسپاسی در جام‌حذفی موفق به گلزنی شد تا نشان دهد زیر نظر اوزونیدیس، سرمربی یونانی گل‌گهر به آمادگی روزهای اول فصل بازگشته است. زائرکاظمینی درباره دلیل جدایی خود از ملوان و همچنین شرایط گل‌گهر برای ادامه فصل با همشهری گفت‌وگو کرده است.

*بعد از یک بحران در لیگ برتر به نظر می‌رسید گل‌گهر به این پیروزی در جام‌حذفی احتیاج داشت. بازی با فجرسپاسی چطور بود؟

جام حذفی تک بازی است و چه تیم لیگ برتری باشد و چه از دسته‌های پایین‌تر، شانس صعود دارد و این را در خودشان می‌بیند که شگفتی‌ساز شود. ما هم از حساسیت بازی با فجر آگاه بودیم و خدا را شکر با تسلط و تمرکز کامل به پیروزی رسیدیم.

*هفته بعد با مس رفسنجان بازی دارید، تیمی که در هفته‌های اخیر به حریف قدرتمند در لیگ برتر تبدیل شده. فکر می‌کنی با پیروزی روحیه‌بخش در جام‌حذفی، گل گهر در این بازی هم صاحب امتیاز می‌شود؟

از زمانی که محرم نویدکیا به مس آمده شرایط تیمی آنها خیلی بهتر شده و این موضوع از نتایج تیم مس مشخص است اما مجموعه گل‌گهر، کادر فنی و بازیکنان تیم مصمم هستیم که در این بازی به پیروزی برسیم و کسب امتیاز در این بازی اهمیت زیادی برای تیم ما دارد و دنبال این هستیم که بازی یک بازی خوب دست پر از زمین خارج شویم.

*کمی از شرایط خودت صحبت کنیم. چه اتفاقی افتاد که تصمیم به جدایی از ملوان گرفتی؟

شرایط من در اول فصل با ملوان خیلی خوب بود و تا هفته‌های پنجم و ششم در ترکیب بودم اما در ادامه از ترکیب ملوان خارج شدم و البته این را بگویم که بازیکنان جانشین عملکرد خوبی داشتند ولی می‌خواستم زمان بیشتری برای بازی به من برسد تا اینکه پیشنهاد گل‌کهر رسید و تصمیم به جدایی گرفتم.

*ملوان این فصل شرایط خیلی خوبی داشته و در حال‌حاضر جزو ۵ تیم برتر لیگ است. این موضوع باعث نشد برای جدایی تردید داشته باشی؟

دوست نداشتم از ملوان جدا شوم و مردم و هواداران انزلی خیلی به من لطف داشتند اما می‌خواستم جایی باشم که بیشتر بازی کنم و باتوجه به جوانگرایی در تیم ملی یکی از اهدافم این بود که به پیراهن تیم ملی برسم.

*پس امیدواری به تیم ملی دعوت شوی؟

صدرصد. من اول فصل خوب کار کردم اما متاسفانه برای بازی‌های دوستانه فیفادی به تیم ملی دعوت نشدم ولی تمام تلاشم را می‌کنم به پیراهن تیم ملی برسم.

در یک فصل با دو مربی کار کردی. چه تفاوتی را بین مهدی تارتار و اوزونیدیس می‌بینی؟

مربی ایرانی باتوجه نسبت به مربی خارجی آشنایی بهتری از لیگ دارد اما مربی خارجی که سال اول وارد لیگ می‌شود اطلاعات را از اطرافیانش می‌گیرد تا کم‌کم با لیگ آشنا شود. آقای تارتار یکی از باسابقه‌ترین مربیان لیگ بوده و بالاخره خودش را نشان داده. عملکرد اوزونیدیس نیز باتوجه به اولین سال حضورش در ایران و نتایجی که نیم‌فصل اول و اوایل نیم‌فصل دوم گرفته خوب بوده است. اگر بخواهم از تفاوت آقای مارینوس نسبت به مربیان ایرانی صحبت کنم باید بگویم که این مربی روی روحیات، ‌ اعتمادبه‌نفس و اخلاقیات کار می‌کند. برعکس بسیاری از مربیان لیگ، او هیچ اعتراضی کنار زمین نمی‌کند و از لحاظ فنی نیز مربی خوبی است.

*گل‌گهر باتوجه به نزدیک شدن به هفته‌های پایانی چه اهدافی را دنبال می‌کند.

فکر می‌کنم باتوجه به هزینه‌هایی که باشگاه گل‌گهر از اول فصل انجام داد به دنبال گرفتن سهمیه بودند و چه بسا نیم‌نگاهی هم قهرمانی در لیگ داشتند ولی باتوجه به نتایج چند هفته اخیر از این شرایط دور شدیم. چند بازی بدشانسی آوردیم و در دقایق پایانی پیروزی را از دست دادیم اما در حال‌حاضر جزو ۸تیم حذفی هستیم و تمام باشگاه مصمم هستیم که حداقل به قهرمانی در جام‌حذفی برسیم.

*شانس قهرمانی را کدام تیم می‌بینی؟

خیلی سخت شده و شرایط استقلال و پرسپولیس نزدیک به هم است. من فکر می‌کنم شانس دو تیم برای قهرمانی برابر است.

کد خبر 848238
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha