سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد.

حقوق

به گزارش همشهری‌آنلاین، سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد برای سیل سیستان و بلوچستان

سخنگوی دولت بیان کرد: به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه بودجه در خصوص سیستان و بلوچستان، فعلا میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان هیئت وزیران مقرر کرد به صورت تنخواه در خدمت استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد.

بهادری جهرمی اضافه کرد: این هزینه تنها به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه هزینه کنند. طبیعتا هزینه‌های بیشتر از این بوده است که بعد از برآورد نهایی توسط دستگاه مربوطه در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 848753
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    7 0
    ۳۰ سال بیمه پرداخت کن که آخرش تامین اجتماعی بره بده به فدراسیون فوتبال و به باد بده یا بره تیم فوتبال فلان بخره حقوق بازنشسته ۲۲ درصد اضافه میشه اونم سالی یک بار هر دفعه هم بری خرید از دفعه پیش گران تر شده اجناس از یه ماست لیوانی بگیر تا برو جلو جایزه باید داد به این مسئولین فروردین هم که تموم شد چی شد همین چندر غاز افزایش
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    6 0
    رئیس تامین اجتماعی خودش چقدر حقوق میگیره بگید مردم بدونند یا بازنشته دولت های قبل وزیر و رئیس جمهور و معاونان بازنشسته یا نمایندگان مجلس بازنشسته همین ۱۰ میلیون رو می‌گیرند عجب
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    6 0
    وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هر سال باید در بهمن و یا اسفند ماه مشخص شود و نه فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه.
  • بازنشسته تأمین اجتماعی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    0 0
    نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی باسلام هر سال که حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق ماده ۹۶ قانون کار افزایش یافته است. سوال بنده این است که چرا شعبه مربوطه تامین اجتماعی به صورت غیر قانونی در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ حقوق و مزایا بنده را در حکم سالها ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کم کرده است اعتراض هم می کنم و متأسفانه کسی هم جوابگو نیست چرا؟ درخواست رسیدگی دارم.
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    1 0
    جناب مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بیش از ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می گذرد کمک هزینه مسکن ۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال است که متأسفانه در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ سازمان تامین اجتماعی به صورت غیر قانونی مبلغ ۳۵۰/۰۰۰ ریال از فیش حقوق بنده کم کردن چرا؟ بیش از ۴۵ سال از انقلاب اسلامی گذرد حق سنوات ۴۲۲,۹۵۱ ریال بوده است که متأسفانه در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ سازمان تامین اجتماعی به صورت غیر قانونی مبلغ ۶۷/۱۳۵ ریال از فیش حقوق بنده کم کردن چرا؟ و مبلغ ۱/۹۴۸/۶۴۹ ریال هم از مستمری حقوق اسفند ماه ۱۴۰۲ به صورت غیر قانونی از حکم بنده کم کردن چرا؟ و مبلغ ۵/۸۷۹/۱۶۱ ریال از حکم سال ۱۴۰۱ کم کردن چرا؟ و مبلغ ۲/۳۶۴/۷۸۴ ریال از حکم سال ۱۴۰۲ کم کردن چرا؟ جناب مدیرعامل تقاضای رسیدگی دارم.
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    1 0
    سوال اینجاست که آیا شعبه تأمین اجتماعی مربوطه می تواند که بدون رأی کمیسیون، اداره کار و دیوان عدالت اداری حقوق و مزایا بازنشستگان کارگری را کم کند.
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    1 0
    ما بازنشستگان تامین اجتماعی متأسفانه هر سال در مورد واریز معوقات افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح مشکل داریم و هیچ کسی هم رسیدگی نمی کند چرا؟
  • Reza IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    2 0
    چرا کسی که بیمه کمتر پر داخت کرده باید از کسی که بیمه بیشتر پرداخت کرده بیشتر بگیرد؟بعضی ها یادگرفتن توی چهل سالگی برن سرکار ه سال بیمه بدهن ومیشن بازنشسته وحداقل بگیر؟؟؟؟؟