رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت:برخی از بیرون فکر می کنند که عده ای به ما می گویند که چه کسی را منصوب و چه کسی را عزل کنیم در حالی که چنین نیست. همه باید بدانند هم شورای ششم کارنامه ارزنده و قابل دفاعی دارد و هم شهرداری توانسته بخشی از آن برنامه ها را اجرا کند.

مهدی عباسی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی عباسی در دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز می توانست روز پر تنشی باشد، اظهار کرد: با خویشتن داری و حفظ حرمت ها فضا به سمتی رفت که مسائل پیچیده در فضایی سازنده پیش برود.

او افزود: با توجه به شخصیت و قالب ساختاری که از معاون برنامه ریزی دیدیم درخواست می کنیم که مراقبت شود چنین اتفاقاتی دیگر رخ ندهد؛ چرا که جرقه موضوع کوچکی است و انفجار آن گسترده است. تقاضا داریم در خصوص حضور عضو شورا در منطقه ۱۷ تحقیق بیشتری صورت بگیرد و با توجه به اینکه روایت ها بیشتر شبیه روایت آقای شربیانی بوده نیاز به تحقیق بیشتر وجود دارد.

عباسی با بیان اینکه هم ما و هم شهرداری باید خود را مقید به قانون و مبارزه با فساد و تمرکز بر کارهای باقی مانده کنیم، یادآور شد: کارهای زیادی وجود دارد که باقی مانده است و باید به این موارد توجه کنیم. هدف بنده این است که بگویم ۴۵۴ روز باقی مانده داریم و ما هستیم که تعیین می کنیم این روزها را چگونه از امروز آغاز کنیم و به پایان ببریم و ما ۲۱ نفر این نقش را داریم. برخی از بیرون فکر می کنند که عده ای به ما می گویند که چه کسی را منصوب و چه کسی را عزل کنیم در حالی که چنین نیست.

او ادامه داد: اگر کسی این برداشت را از صحبت های من داشته که شهرداری هیچ کار مفیدی نداشته درست نیست. مگر می شود شهرداری در طول سه سال کارنامه مفیدی نداشته باشد؟ همه بدانند هم شورای ششم کارنامه ارزنده و قابل دفاعی دارد و هم شهرداری توانسته بخشی از آن برنامه ها را اجرا کند. امیدواریم کارها را به گونه ای به سرانجام برسانیم که بدرقه ماندگاری از ما انجام شود و کارنامه درخشانی در اختیار شورای هفتم قرار دهیم.

کد خبر 849978
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha