رئیس جمهور در جشن دختران آرمانی گفت: نگاهی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند نگاه عمیق اسلام است که معتقد است دختران ما می توانند همسران و مادران ارزشمند باشند و هم می توانند در عرصه اجتماع نقش آفرین باشند.

به گزارش همشهری آنلاین، رئیسی با بیان این‌که «شما دختران در جامعه نقش‌آفرین هستید» گفت: ما نگاه مغرب زمین درباره زنان را قبول نداریم که به زن و دختر نگاه ابزاری دارد. نگاه دیگر هم که می‌خواهد زنان را از نقش‌آفرینی در جامعه جدا کند قبول نداریم. منزوی کردن زنان را قبول نداریم. نگاهی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند نگاه عمیق اسلام است که معتقد است هم دختران ما می توانند همسران و مادران ارزشمند باشند و هم می توانند در عرصه اجتماع نقش آفرین باشند.

کد خبر 850388
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 0
    ما یک نگاه در نیروی انسانی دنیا داشته باشیم ، تعجب برانگیز است ، حظور زنان در پلیس ضد شورش ، پلیس راهنمایی و رانندگی ، خلبان ، کارهای ساختمانی ، خیلی جاها واقعاً زنان به جامعه خودشون خیلی کمک می کنند .
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    0 0
    اینطور که پیش میره و استخدام خانم ها با حقوق کم تر شدیدا مد شده در آینده نزدیک آقایون باید بشینند خونه خانم ها برن خواستگاریشون آقایون ناز کنند و بگند می خواهیم تحصیلاتمان را ادامه بدیم قصد ازدواج نداریم یا گل چیدن وظیفه آقایون خواهد بود نه خانم ها