وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آخرین آمار سامانه پایش حوزه‌های انتخابیه نشان می‌دهد ۹۹.۷ درصد دستگاه‌ها تا این ساعت بیش از یکبار وصل شدند و ۹۹ درصد استعلامات هم به شکل برخط انجام شده است.

عیسی زارع‌پور

به گزارش همشهری آنلاین، عیسی زارع‌پور با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی باتوجه به اینکه این دوره هم مثل دوره گذشته احراز هویت و استعلامات به شکل برخط انجام و در هشت حوزه انتخابیه هم انتخابات به شکل کاملاً الکترونیک رخ می‌دهد، نقش ارتباطات مهم است.

وی افزود: با گذشت ۸۰ دقیقه از انتخابات آخرین آمار سامانه پایش حوزه‌های انتخابیه دریافت کردم ۹۹.۷ درصد دستگاه‌ها تا این ساعت بیش از یکبار وصل شدند و ۹۹ درصد استعلامات هم به شکل برخط انجام شده و نشان می‌دهد زیرساخت‌های ارتباطی کشور برای انتخابات فراهم است.

در آینده می‌توانیم «رای دادن مردم در منزل» را تجربه کنیم

همچنین عیسی زارع‌پور در گفتگو با خبرگزاری دانشجو بیان کرد: می‌توانیم قدم‌های بعدی را حتی به سمت انتخابات برخط برداریم تا مردم بتوانند از منزل رای بدهند که این نیازمند تغییر قانون است که امیدواریم مبتنی بر این تجربه در سال های بعد شاهد چنین انتخاباتی باشیم.

کد خبر 850667
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha