صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد در مقطع کنونی هر کدام از ۴ بازی استقلال یک فینال محسوب می شود که باید سربلند از تک تک آنها بیرون بیاید.

لیگ برتر فوتبال| بازی استقلال و پیکان

ورمزیار در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به شرایط این تیم در آستانه بازی امروز مقابل فولاد خوزستان تاکید کرد: بنا به فضای موجود می‌توان گفت تمام این ۴ بازی استقلال فینال گونه است. شما دیدید ذوب‌آهن یک گل در همان ابتدای بازی زد و چیزی نمانده بود بازی را ببرد. این یعنی هر تیمی شخصیت خودش را دارد.

او درباره اینکه از ۴ حریف استقلال تا پایان فصل ۳ تیم (فولاد، پیکان و نساجی) خطر سقوط را احساس می کنند تصریح کرد: به نظر من هر تیمی که استقلال برابر آن بازی می کند خطرناک است. در حال حاضر چند تیم برای قهرمانی و کسب سهمیه می جنگند. چند تیم برای اینکه از منطقه سقوط فرار کنند. برخی تیم ها هم در میانه جدول هستند و با خیال راحت بازی می کنند و فقط می‌خواهند از نام و کیان خود دفاع کنند. برای همین همه این تیم ها با تمام توانا بازی می کنند. در مقابل استقلال هم باید هر چه در توان دارد بگذارد و اینطور نباشد که بخواهد تیمی را دستکم بگیرد.

وی ادامه داد: امیدوارم سیلوا و سهرابیان هم مصدومیت شان رفع شده و به بازی برسند چراکه این دو بازیکن خیلی می توانند به استقلال کمک کنند.

ورمزیار در خصوص شرایط تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس هم تیم قابل احترامی است. خوب هم بازی می کند. به نظرم از وقتی تغییر و تحول در کادرفنی داشتند بازیکنان آزادتر و راحت تر بازی می کنند ضمن اینکه در نیم فصل بازیکنان بازیکنانی مانند اورونوف و عبدالکریم به این تیم اضافه شده‌اند که خوب کار می‌کنند.

او در خصوص اینکه چه ارزیابی از لیگ امسال دارید تاکید کرد: برخی تیم ها در نیم فصل از جمع مدعیان جدا شدند. تیم های مانند سپاهان، تراکتور سازی، شمس آذر و ملوان در نیم فصل اول خیلی خوب کار کردند اما در نیم فصل دوم از جمع مدعیان جا ماندند. از سپاهان با بازیکنان و کادرفنی انتظارات زیاد بود حتی خیلی ها فکر می کردنداین تیم با اختلاف قهرمان می‌شود. در هر پست ۲-۳ بازیکن خوب داشتند. تراکتور خمس هم که فصل قبل خوب کار کرده بود در شروع فصل بد نبود ولی رفته رفته آن شرایط خوبش را از دست داد. در سوی دیگر تیم های ملوان و شمس آذر هم کسی توقعی از آنها نداشت جزو ۴-۵ تیم بالای جدول قرار گرفتند. از طرفی تیمی مانند فولاد هم با آن آکادمی قوی و امکانات خیلی ضعیف تر از حد انتظار ظاهر شدند یا حتی صنعت نفت با سابقه باید جزو تیم های بالای جدول باشد. حالا اشتباهات مدیریتی یا هرچی بوده من نمی دانم.

این پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: ما قهرمانی در دست خودمان است. باید بازی های خودمان را ببریم تا کار به اما و اگر نرسد. اقتدارمان هم حفظ شود.

کد خبر 851207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • وحید IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 4
    چرا کل ایران میخوان پرسپولیس قهرمان شود خوب یه دفه این تیم را حذف کنید یا جام را به اونا بدید به قرآن خوب میشه