مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
۰ نفر

کشیش آمریکایی که به جرم قتل ۲ دختر نوجوان به حبس ابد محکوم شده بود بار دیگر محاکمه می‌شود.

کشیش قاتل

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از ای بی سی نیوز، ۳۱ ژوئیه ۱۹۹۹ جی‌بی و تریسی، ۲ دختر نوجوان که برای برگزاری جشن تولد ۱۷ سالگی جی‌بی راهی رستوارنی در بیرون شهر درهدلند در ایالت آلباما بودند مسیر را گم کردند.

قاتل دختران نوجوان دوباره محاکمه می‌شود

آنها در یک پمپ ‌بنزین با خانواده خود تماس گرفتند و آنها را در جریان قرار دادند و پس از آن دیگر کسی آنها را ندید. فردای آن خودروی آنها در یک کیلومتری همان پمپ بنزین پیدا شد. وقتی ماموران خودرو را بازرسی کردند با صحنه وحشتناکی روبه رو شدند، اجساد هر دو دختر در حالی که به ضرب گلوله به سرشان به قتل رسیده بودند، در صندوق عقب خودرو پیدا شد.

کارآگاهان ایالت جنوبی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی قاتل آغاز کردند اما هیچ سرنخی از قاتل پیدا نشد و پرونده راکد ماند.

بعد از ۱۹سال، در سال ۲۰۱۸ با بررسی دی‌ان‌ای به جا مانده از قاتل در خودروی مقتولان، کولی مک کرانی که کشیش معروفی در منطقه اوزارک بود شناسایی و دستگیر شد. او به جرم قتل و تجاوز به حبس ابد محکوم و راهی زندان شد اما به تازگی و در ۴۹ سالگی اعلام کرده که با مقتولان رابطه جنسی داشته اما آنها را نکشته است. او بعد از سال‌ها اتهامش را رد کرده و از داخل زندان با رسانه‌ها تماس گرفته و به حکمش اعتراض کرده است.

او با بیان اعتراضش خواستار محاکمه جدید است و بنا به درخواست او، قرار که وی بار دیگر محاکمه شود.

کد خبر 851368
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha