هیأت اعزامی صلیب سرخ از کشتی اسرائیلی «گلکسی لیدر» تحت کنترل یمن بازدید کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، هیأتی از صلیب سرخ جهانی به‌تازگی با خدمه کشتی اسرائیلی «گلکسی لیدر» که تحت کنترل نیروهای مسلح یمن قرار دارد، دیدار کرده و حضور خدمه این کشتی با چفیه فلسطینی در تصاویر توجه رسانه‌ها را جلب کرده است.

یمن به دنبال تشدید حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به هیچ کشتی اسرائیلی و همچنین کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نخواهد داد.

نیروی دریایی یمن کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر را اوایل جنگ در حمایت از مردم فلسطین تحت کنترل خود در آورد و به سواحل یمن هدایت کرد.

یمن حمله به ۲ کشتی عازم فلسطین اشغالی را تائید کرد | جزئیات عملیات و مشخصات کشتی ها

خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، شامگاه یکشنبه، گزارش داد هیأت اعزامی صلیب سرخ از وضعیت خدمه کشتی آگاه شده‌اند و به رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که رفتار با خدمه کشتی انسانی بوده است.

سبأ اضافه کرد که نیروهای صلیب سرخ از مقامات یمنی بابت اجازه بازدید از کشتی و دیدار با خدمه تشکر کرده‌اند.

براساس این گزارش، خدمه کشتی نیز به صلیب سرخ اطلاع دادند حالشان خوب است و شاهد رفتاری غیرانسانی از سوی یمنی‌ها نبوده‌اند. آن‌ها همچنین اشاره کردند که با خانواده‌هایشان ارتباط تصویری دارند و امیدوارند جنگ در غزه به پایان برسد و آن‌ها آزاد شوند. حضور خدمه این کشتی اسرائیلی با چفیه فلسطینی در تصاویر منتشرشده توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

کد خبر 851496
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha