درخشش مهدی قائدی بیشتر و بیشتر شده و یک سؤال در ذهن هواداران فوتبال هر روز پررنگ‌تر می‌شود.

قایدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، فروغ مهدی قائدی در لیگ امارات هیچ پایانی ندارد و مدت‌هاست که گلزنی‌های پیاپی او، به یک خبر تکراری در فوتبال ایران تبدیل شده. در مسابقات این هفته لیگ امارات، الاتحاد کلبا با تنها گل قائدی العین را شکست داد.

این سومین گلی بود که مهاجم پیشین استقلال وارد دروازه العین می‌کرد؛ تیمی که این فصل به فینال لیگ قهرمانان رسیده و فاصله‌ای تا قهرمانی آسیا ندارد! با این گل که در جدول رده‌بندی هم کمک زیادی به وضعیت کلبا کرد، آمار مهدی قائدی در فصل جاری به ۱۱گل و ۵پاس گل رسید! به این ترتیب باشو تنها در لیگ امارات روی ۱۶گل تیمش نقش مستقیم داشته که آمار بسیار خوبی به‌نظر می‌رسد.

فرم درخشانی که قائدی این هفته‌ها گرفته، شاید بیش از پیش یک سؤال را در ذهن هواداران فوتبال به‌وجود می‌آورد؛ ‌ اینکه چرا این بازیکن در جام ملت‌های آسیا کمتر از حقش بازی کرد؟ مخصوصا در بازی نیمه‌نهایی با قطر که منجر به حذف تیم ملی شد، جای خالی قائدی حس می‌شد؛ بازیکنی که بتواند با حرکات پا به توپش ساختار دفاعی حریف را به هم بریزد و در کرختی خط حمله، موقعیت درست کند.

عجیب است که این همه مربی در کادرفنی تیم ملی، متوجه آمادگی قائدی نشدند و نیمکت‌نشینی این بازیکن، یک فرصت احتمالی بزرگ را از خودش و کل تیم گرفت.

کد خبر 853539
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ع ق QA ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    0 0
    به همان علت که بعد گروبان یک سفر یک روزه به قطر رفت لطفا حالا که بحث فساد هیچست همه ابعاد و همه افراد فدراسیون را بررسی کنید