مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
۰ نفر

سخنگوی شورای شهر تهران ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور به همه مردم ایران و مستضعفان جهان که نگاه شان به جمهوری اسلامی است گفت: ایشان جزو کسانی بود که امروز می ببینیم حتی مخالفین و رقبایش در تلاش گری،‌ احترام به رقبا و.... بر رفتار خوب او تأکید می‌کنند و ذکر خیری برای ایشان است.

رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین؛ علیرضا نادعلی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور به همه مردم ایران و مستضعفان جهان که نگاه شان به جمهوری اسلامی است، گفت: طبیعتا رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران برای همه مردم دنیا و آنهایی که دلشان به «حق» گرایش دارد و دنبال اعتلای کلمه حق هستند، جایگاه ویژه‌ای دارد.

او با بیان اینکه واقعا «عاقبت شهادت» برای شهید آیت الله رئیسی با توجه به اخلاق و روحیاتی که داشت، منصفانه ترین عاقبت است که خدواند نصیبش کرد، افزود: ایشان جزو کسانی بود که امروز می ببینیم حتی مخالفین و رقبایش در تلاش گری،‌ احترام به رقبا و.... بر رفتار خوب او تأکید می‌کنند و ذکر خیری برای ایشان است.

به گفته عضو شورای شهر تهران، مهم ترین ویژگی آیت الله رئیسی این بود که تواضع کردند و برای خودشان جایگاه درست نکردند و مانند برخی از روسای جمهور ما نظریه پرداز نبودند و دنبال خدمت برای مردم بود بدون اینکه بخواهد برای خود تصویر و ویترینی درست کند.

نادعلی ادامه داد: آیت الله رئیسی به دنبال این بود که به مردم خدمت کند و حرف ولی فقیه را گوش دهند و راه حل های درست را انتخاب می کرد، در این چند سال ننشست و مدام در حال تلاش و کوشش بود و به دنبال ایشان تمام افرادی که با او کار می‌کردند،‌ در حال سعی و تلاش برای مردم بودند؛ چراکه الگوی خوبی برای تلاش و کوشش برای مردم بود.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه آیت الله رئیسی خادم الرضا بودند و شهادتشان نیز در آستانه ولادت امام رضا (ع) بود، گفت: ایشان خادم الرضا بوده و رئیس پیشین آستان قدس رضوی بودند و این شهادت جایزه و مدالی بود که از امام رضا (ع) گرفتند و در کنار عزیزانی همچون امیر عبدالهیان، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند.

او با بیان اینکه امیرعبدالهیان از روزی که طوفان الاقصی به راه افتاد آرامش نداشت و از این کشور به آن کشور در راستاس رساندن صدای مظلومان سفر می‌کرد، اظهار کرد: امام جمعه تبریز نیز جزو نمونه‌های بارز خدمت و خلوص بود که مردم تبریز واقعا دوستش داشتند.

نادعلی در مورد ارتباط آیت رئیسی با مدیریت شهری فعلی گفت: حمایت شهید آیت الله رئیسی از شهرداری تهران و شهردار تهران در جریان خدمت شان در راستای حمایت از جریان خدمت در تهران بود و شاید بیشترین حمایت را نسبت به روسای قبلی ریاست جمهوری داشتند و نتیجه آن اتفاقات خوب در حوزه حمل ونقل و... است و هیچ دولتی در ادوار گذشته وظیفه خود را به جا نیاورده بود و آیت الله رئیسی پای کار کمک به تهران ایستادند و مابقی را نیز به این سمت سوق دادند و حتما دکتر زاکانی از شهادت آیت الله رئیسی بیش از پیش ناراحت خواهد بود، چرا که یکی از حامیان اصلی حرکت خدمت گذاری در تهران را از دست دادند؛ البته ان‌شاءالله با حضور دیگران و سلسه خدمت گذاران و هدایت حضرت آقا این حرکت خدمت ادامه خواهد یافت.

کد خبر 853561
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha