آیت‌الله رئیسی در طول دوران سه سال ریاست جمهوری شان در بسیاری از بازدیدها و مراسم افتتاحیه طرح های شهری حضور فعال داشتند و این میان به خدمت مردم تاکید داشتند.

رئیسی در شهر

به گزارش همشهری آنلاین_ برخی از این پروژه ها و برنامه هایی را که شهید آیت الله رئیسی در آن حضور داشتند، در ادامه باهم مرور می کنیم.

افتتاح ایستگاه مترو پرند

مترو پرند به طول ۵۰ کیلومتر از ایستگاه شاهد، گلزار شهدا و حرم مطهر تا فرودگاه امام به فاصله ۳۰ کیلومتر و ۲۰ کیلومتر از فرودگاه امام تا شهر پرند، صبح پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور و علیرضا زاکانی شهردار تهران افتتاح شد. رئیسی در مراسم افتتاح گفتند: آرزوی ۱۸ ساله مردم پرند برآورده شد.

 چند قاب ماندگار از شهید خدمت در شهر  +تصاویر

افتتاح چهار ایستگاه متروی تهران

صبح روز سه شنبه هجدهم مهرماه ۱۴۰۲ آیین افتتاح چهار ایستگاه متروی تهران، در خطوط ۶ و ۷ با حضور ابراهیم رئیسی رئیس‌جهور، مهدی چمران رئیس شورای شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) و جمعی از مدیران شهری برگزار شد. آیت الله رئیسی در ایستگاه شهید آرمان علی‌وردی در منطقه کوهسار، ضمن افتتاح رسمی این ایستگاه در خط ۶ مترو تهران، با قطار به ایستگاه شهران رفت تا این ایستگاه نیز به شکل رسمی افتتاح شود.

 چند قاب ماندگار از شهید خدمت در شهر  +تصاویر

افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان حکیم

دکتر سید ابراهیم رئیسی ۱۳ مهر ۱۴۰۲ پنجشنبه با حضور در محل بیمارستان آموزشی، پژوهشی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی کودکان حکیم، در یافت‌آباد تهران، در آیین افتتاح رسمی این بیمارستان شرکت کرد.

 چند قاب ماندگار از شهید خدمت در شهر  +تصاویر

افتتاح ۵ ایستگاه مترو تهران

مراسم افتتاح ۵ ایستگاه مترو شنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و دکتر زاکانی شهردار تهران برگزار شد.رئیسی در مراسم افتتاح 5 خط مترو گفت: افتتاح ۵ ایستگاه متروی تهران، جلوه‌ای از «ما می‌توانیم» است .

 چند قاب ماندگار از شهید خدمت در شهر  +تصاویر

بهره برداری از ۱۲۵۰ هکتار فضای سبز

رئیس جمهور ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ همزمان با روز درختکاری همراه با جمعی از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، آتش‌نشان، سلامت و اقشار مردم، یک اصله نهال بادام در منطقه قوچک واقع در ارتفاعات شرق تهران کاشت و همزمان با این مراسم، بهره‌برداری از طرح ۱۲۵۰ هکتار جنگل‌کاری در قالب طرح کمربند سبز پیرامون شهر تهران آغاز شد. او در این مراسم گفت: همه مسئولان، کاشت میلیون‌ها درخت در کشور را اجرایی کنند.

 چند قاب ماندگار از شهید خدمت در شهر  +تصاویر

کد خبر 853591

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    0 0
    پیگیر مترو کرج هم بودند