قیمت خودرو امروز و در آخرین روز ماه، یکی دیگر از روزهای رکودی خود را تجربه می‌کند. تقریباً تمامی خودروهای مونتاژی و وارداتی بدون تغییر هستند و تعداد انگشت‌شماری از خودروهای داخلی دچار تغییر قیمت شدند.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، وارد سومین روز رکودی خود شده و تغییر چندانی ندارد. در این میان خودروهای مونتاژی و وارداتی، کمترین تغییر را نسبت به روز گذشته تجربه می‌کنند.

روز گذشته با خبر سانحه برای بالگرد، ابراهیم رئیسی، رئیس دولت نرخ ارز در بازار آزاد صعودی شد و دوباره به کانال ۶۰ هزار تومان بازگشت. اما این رشد نرخ دلار نتوانست روی بازار خودرو تأثیرگذار باشد و این بازار از ابتدای هفته جاری، غالباً بدون تغییر بوده است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از ابتدای روند معاملات روز جاری تغییر چندانی نداشته است. کوییک S یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های تولیدی سایپا به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته دو میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۴۱۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

اطلس که نمونه فیس‌لیفت کوییک محسوب می‌شود، هیچ تغییر قیمتی نداشته و با همان نرخ ۵۶۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک یکی از سدان‌های ایران خودروست که نسبت به روز گذشته هشت میلیون افت قیمت داشته و به ۹۸۰ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷i دنده دستی که هاچ‌بک محبوب ایران خودرو به شمار می‌رود، بدون تغییر با قیمت ۷۳۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

آخرین وضعیت بازار خودروهای داخلی و خارجی؛ کوئیک، دناپلاس، اطلس، ام وی ام و کی ام سی چند؟ |  جدول قیمت ها

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی بازار نیز باثبات گزارش می‌شود.

ام‌وی‌ام X۲۲ پرو دستی که یکی از ارزان‌ترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود، هیچ تغییری نسبت به دیروز ندارد و با نرخ ۹۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی X۵ نسخه بهبود یافته کراس‌اوور جک S۵ محسوب می‌شود که در زمان عرضه یکی از محبوب‌ترین محصولات مونتاژی بازار بود. این خودرو نیز تغییر قیمتی ندارد و با یک میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لاماری ایما هیبرید یکی از کراس‌اوورهای جدیدالورود بازار به شمار می‌رود که از ابتدای روز جاری ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به کانال دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان رسیده است.

آخرین وضعیت بازار خودروهای داخلی و خارجی؛ کوئیک، دناپلاس، اطلس، ام وی ام و کی ام سی چند؟ |  جدول قیمت ها

کد خبر 853600

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha