مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
۰ نفر

همزمان با دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، تغییر نام ۱۸ معبر در مناطق ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۲۲ به نام شهدا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با نام شهدا مزین شد.

شورای شهر

به گزارش همشهری آنلاین؛ همزمان با دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، تغییر نام ۱۸ معبر در مناطق ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۲۲ به نام شهدا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه معابر منطقه ۱۰ شامل کوچه هاشمی در خیابان قزوین به نام شهید رضا غلامرضازاده، کوچه شجاعی در خیابان مرتضوی به نام شهید حبیب اله کندوانی، کوچه رضایی در خیابان حسام الدین به نام شهید عباس علی صیدآبادی، کوچه لاله در بریانک به نام شهید مسعود ثقفی، کوچه پرستو در خیابان شهید محبوب مجاز به نام شهید امیرحسین چرتابی، کوچه رویا در خیابان کمیل به نام شهید مهدی آیین پرست و کوچه مظفری در خیابان شهید محبوب مجاز به نام شهید صابر شاطری نامگذاری شدند.

در منطقه ۱۲ کوچه حمام حوری در بلوار آیت الله علم الهدی به نام شهید محمد کامران، کوچه ماهور در خیابان ۱۷ شهریور به نام شهید محسن توکلی و کوچه فرخی در خیابان ایران به نام شهیدان محمدعلی و مجید قربانی و در منطقه ۱۴ کوچه چهارم غربی در خیابان پیروزی به نام شهید محمد تقی امامی پور و کوچه ژاله در خیابان ۱۷ شهریور به نام شهید داوود احمدی تغییر نام دادند.

همچنین در منطقه ۲۲ نامگذاری معابر با حفظ شماره تغییر نام دادند که شامل کوچه بنفشه پنجم در شهرک گلستان به نام شهید امیرحسین همتی روزبهانی، کوچه لاله اول دهکده المپیک به نام شهید بهرام خرم قهفرخی، کوچه بنفشه هفتم شهرک گلستان به نام شهید حسن وفایی، کوچه یاس هشتم در شهرک گلستان به نام شهید حسین عزتی، خیابان دوم بلوار پرویز دهداری به نام شهید رمضان پناهی و خیابان سما ۱ در شهرک شهید باقری به نام شهید محمود مسعودی پور است.

گفتنی است تغییر نام این معابر با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.

کد خبر 853907
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha