سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۸ - ۰۴:۴۸
۰ نفر

گروه‌ ورزشی: به منظور رسیدگی به وضعیت تیم پرسپولیس یکشنبه‌شب جلسه‌ای میان علی سعید‌لو و محمد علی‌آبادی رئیس سازمان تربیت‌بدنی برگزار و در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت‌وگو شد.

در این نشست با بررسی وضعیت حال حاضر پرسپولیس تصمیم گرفته شد، حبیب کاشانی به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شود. در همین راستا گفته می‌شود حکم کاشانی به زودی به صورت رسمی ابلاغ خواهد شد. باتوجه به جلسه مذکور بازگشت علی سعید‌لو به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس و حسین هدایتی به‌عنوان عضو هیات‌مدیره تقریبا قطعی به نظر می‌رسد.

در همین رابطه و باتوجه به احتمال تغییرات اخیر، انتخاب سرمربی تا زمان حضور کاشانی فعلا به تعویق افتاده است و به احتمال فراوان کاشانی از روز پنجشنبه، رسما کار خود را با این تیم شروع خواهد کرد. از سوی دیگر گفته می‌شود مدیرعامل پرسپولیس به دلیل برخی از مسائل مثل در اختیار قرار ندادن بودجه لازم برای جذب کریمی و با تردیدها و مشکلات جدیدی برای اداره پرسپولیس مواجه شده و به همین دلیل خبر کنار‌گذاشتن مدیرعامل پرسپولیس بیش از پیش شدت گرفته است.

آردیلس آرژانتینی، گزینه جدید پرسپولیس

 24 روز مانده تا شروع لیگ هنوز پرسپولیس سرمربی ندارد اما، مدیرعاملش می‌گوید: «کارهایی که انجام می‌دهیم براساس کارهای کارشناسی است.» رسانه‌ها می‌گویند که پاسخ برانکو به پیشنهاد پرسپولیس منفی است اما مدیرعامل می‌‌گوید: «او همچنان یکی از گزینه‌های ماست.» هواداران نگران فصل پیش‌رو هستند اما مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید: «تصمیم‌هایی که می‌گیریم براساس منطق است.» این بخش کوچکی از شرایط این روزهای یکی از دو باشگاه پرطرفدار ایران است.  عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگویی به پرسش‌هایی که این روزها در ذهن رسانه‌ها و هواداران فوتبال ایجاد شده، پاسخ داده است.
این در حالی است که برخی نزدیکان به باشگاه معتقدند مذاکرات با برانکو هنوز در جریان است و احتمال پیوستن او به پرسپولیس وجود دارد.

  • در این وضع سرقت خودروی متعلق به باشگاه و همچنین 200 هزار دلار پول باشگاه شرایط عجیبی را برای پرسپولیس رقم زده است.

متاسفانه برخلاف آن چیزی که منتشر شد پولی در ماشین سرقت شده وجود نداشت. تنها یکسری مدارک شخصی و مدارک باشگاه در ماشین بود که آن مدارک همراه ماشین به سرقت رفت اما من نمی‌دانم هدف از انتشار این اخبار چیست و برخی با انتشار خبر سرقت 200 هزار دلار به دنبال چه مسائلی هستند؟

  • گویا با پیشنهادی که علی کریمی به باشگاه پرسپولیس داده از نگه داشتن این بازیکن منصرف شدید.

این خبر هم صحت ندارد. من و کریمی هفته گذشته صحبت بسیار دوستانه‌ای را با هم انجام دادیم. او خودش تمایل زیادی دارد که در پرسپولیس بماند. ما هم می‌خواهیم که او را حفظ کنیم. نظر ما و او این است که روی رقمی به قرارداد برسیم که معقول باشد و هم او ضرر نکند و هم باشگاه توانایی پرداخت آن پول را داشته باشد.

  • قبول دارید که در فاصله 24 روز تا شروع لیگ، نداشتن سرمربی برای پرسپولیس یک ضرر است؟

این مسئله را قبول دارم اما بحث هایی وجود دارد. با برخی مربیان به توافق رسیده بودیم اما بعد آنها اعلام کردند ما به ایران نمی‌آییم، ما مربی داشته‌ایم که با او به توافق رسیده‌ایم و پس از توافق‌مان 20 نفر به او زنگ زدند و گفتند به ایران سفر نکن. مسائلی وجود دارد که نمی‌توانم خیلی آنها را باز کنم. با این حال هواداران بدانند که ما در حال تلاش هستیم و می‌خواهیم سرمربی ای را انتخاب کنیم که کمترین مشکل را در طول فصل با او داشته باشیم.

  • فکر می‌کنید فرآیند انتخاب سرمربی پرسپولیس تا چه زمانی طول بکشد؟

قطعا تا قبل از سفر چهارشنبه به ترکیه یعنی تا دو روز دیگر سرمربی پرسپولیس انتخاب می‌شود.

  • گفته می‌شود که مربیان داخلی از جمله مجید جلالی هم جزو گزینه‌های شما هستند. آیا صحت دارد؟

خیر، در کمیته فنی بحثی از مربی داخلی نیست.

  • شایعه شده که سازمان تربیت بدنی مخالف حضور رایز برگن در پرسپولیس بود. آیا اصولا سازمان در انتخاب سرمربی نقشی دارد؟

به هیچ‌وجه. سازمان هیچ‌گونه دخالتی برای استخدام سرمربی ندارد و همه وظایف به باشگاه محول شده است. در مورد رایزبرگن هم، باید بگویم بحث او در کمیته فنی مطرح شد اما به دلایل فنی نظر مثبتی روی او وجود نداشت.

  • در حال حاضر چه گزینه‌هایی را مدنظر قرار دادید؟

گزینه‌هایی از هلند و آرژانتین داریم.

  • گفته می‌شود آردیلس گزینه آرژانتینی شماست.

بله. او یکی از گزینه‌های ماست.

  • مذاکره با برانکو به کجا انجامید؟

او در رسانه‌ها اعلام کرده که نمی‌آید، با این حال او هم یکی از گزینه‌های ماست.

  • بسیاری معتقدند که پرسپولیس در فصل نقل‌و‌انتقالات عملکرد خوبی نداشت.

اینطور نیست. پرسپولیس هیچ‌وقت نمی‌تواند در فصل نقل و انتقالات بازنده باشد. اسم پرسپولیس به قدری بزرگ است که نیازی ندارد در فصل نقل و انتقالات پیشنهادهای نجومی بدهد. ما بازیکنانی که جذب کرده‌ایم براساس منطق و کار کارشناسی بوده و هر بازیکنی را که به استخدام باشگاه درآورده‌ایم، ساعت‌ها وضعیت‌اش را آنالیز کرده‌ایم. ما براساس روش‌مان بازیکنان را جذب کرده‌ایم پس نمی‌توانستیم در بازار نقل و انتقالات بازنده باشیم.

  • در رابطه با حضور علی پروین به‌ عنوان مدیرفنی چه صحبتی دارید؟

حضور پروین در پرسپولیس تقریبا قطعی است اما این موضوع باید از سوی مسئولان سازمان تربیت بدنی اعلام شود. من شخصا تمایل بسیاری به حضور پروین به عنوان مدیرفنی باشگاه دارم.

  • در رابطه با مصاحبه اخیر نیکبخت در رابطه با خودتان چه صحبتی دارید؟

من با نیکبخت دشمن نیستم شرایط طوری بود که او در پرسپولیس نماند.

پرسپولیس به دنبال کلاه‌کج

 باشگاه پرسپولیس تاکنون از سهمیه 6 بازیکن لیگ برتری‌اش 4 بازیکن را به خدمت گرفته و در حال حاضر به دنبال جذب عادل کلاه کج است. مدیرعامل پرسپولیس برای جذب 2 سهمیه لیگ برتری تیمش روی دو بازیکن دیگر نظر دارد. عادل کلاه‌کج، هافبک فصل گذشته صبای قم بازیکنی است که مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار دارد و چنانچه این بازیکن مشکل خدمت سربازی‌اش را حل کند، باشگاه پرسپولیس با وی قرارداد رسمی امضا خواهد کرد.

قرارداد داخلی با برزیلی‌ها

دو بازیکن برزیلی پرسپولیس پس از حضور در تهران و گفت‌وگو با مدیرعامل باشگاه، قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کردند.تیاگو فراگو و وسلی برازیلیا دو بازیکن برزیلی که تخصص بازی در پست‌های هافبک و مهاجم را دارند، صبح دیروز با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد داخلی‌شان را با پرسپولیس امضا کردند. طبق هماهنگی به عمل آمده دو بازیکن برزیلی با سایر بازیکنان پرسپولیس راهی کشور ترکیه برای برپایی اردوی این تیم خواهند شد.

قبولی خلیلی در آزمایش پزشکی 

پزشک پرسپولیس در آزمایش پزشکی که از محسن خلیلی گرفت، اعلام کرد که او مشکل خاصی ندارد و باشگاه پرسپولیس می تواند با این مهاجم قرارداد امضا کند.خلیلی ظهر روز یکشنبه صبحت‌های نهایی خود را با انصاری‌فرد برای عقد قرارداد انجام داد. گفته می‌شود این بازیکن با رقم 300 میلیون با مدیرعامل پرسپولیس به توافق رسیده و چنانچه مشکل خاصی پیش نیاید او به زودی قراردادش را با پرسپولیس ثبت خواهد کرد.

معمارزاده، پروین و ناهیجی با پرسپولیس ثبت کردند

سه بازیکن تیم پرسپولیس قرارداد خود را ثبت کردند. میثاق معمارزاده دروازه‌بان تیم پرسپولیس تهران با قراردادی یک‌ساله، محمد پروین با قراردادی 2 ساله و ناهیجی، دروازه‌بان رده امید با قراردادی 3 ساله به طور رسمی به پرسپولیس پیوستند.

کد خبر 85476

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز