مراسم یادبود شهیدان آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران و سایر شهدای سانحه بالگرد ایرانی روز پنجشنبه به وقت محلی از سوی مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برگزار شد و مجددا مجمع عمومی سازمان ملل یک دقیقه به احترام آنان سکوت کرد و ایستاد.

نشست سازمان ملل برای احترام به شهید رئیسی 

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مقر سازمان ملل در نیویورک، این مراسم با حضور نمایندگان کشورهای مختلف جهان امروز پنجشنبه ۳۰ می (پنجشنبه ۱۰ خرداد) در حال برگزاری است تا یاد و خاطره رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید ایران و نیز سایر شهدای سقوط بالگرد ایرانی را گرامی بدارند.

مجمع عمومی سازمان ملل به احترام آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور شهید ایران و همراهان او از جمله حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در سانحه سقوط بالگرد، در نخستین نشست خود پس از این سانحه، یک دقیقه سکوت کرد. علاوه بر این شورای امنیت سازمان ملل و نیز سفرای جنبش عدم تعهد نیز در نخستین نشست های خود به احترام شهدای این سانحه یک دقیقه سکوت کردند و ایستادند.

ادای احترام و ابراز همدردی کشورهای مختلف جهان در پی وقوع این سانحه دلخراش و نیز یک دقیقه سکوت مجامع بین المللی موجب خشم مخالفان جمهوری اسلامی ایران شده است.

کد خبر 856270
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
  • IQ ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    به کور ی چشم منافقین و پهلوی طلب های بی ناموس و تجزیه طلب ها یاد آیت الله سید ابراهیم رئیسی رو گرامی می داریم روحش شاد سید محرومان