شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۲
۱ نفر

هوش مصنوعی ChatGPT Edu که توسط GPT-۴o پشتیبانی می‌شود، برای دانشگاه‌ها طراحی شده است تا هوش مصنوعی را به‌طور مسئولانه در عملیات آموزشی و دانشگاهی ادغام کنند.

چت جی پی آموزشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نوروساینس، این ابزار پیشرفته هوش مصنوعی از استدلال متن و دید، تجزیه و تحلیل داده‌ها و امنیت در سطح سازمانی پشتیبانی می‌کند. این برنامه به‌طور موفقیت آمیز در مؤسساتی مانند دانشگاه کلمبیا، دانشگاه آکسفورد، دانشگاه تگزاس، دانشگاه ایالتی آریزونا و مدرسه وارتون به‌کار رفته است که پتانسیل آن را به‌عنوان یک نیروی کمک آموزشی برجسته می‌کند.

هدف ChatGPT Edu این است که هوش مصنوعی را در سراسر تنظیمات آموزشی به‌طور مفید در دسترس قرار دهد. ChatGPT Edu از بیش از ۵۰زبان پشتیبانی می‌کند و شامل کنترل‌های مدیریتی قوی است؛ همچنین دارای محدودیت‌های پیام بسیار بالاتری در مقایسه با نسخه رایگان ChatGPT است.

بیشتر بخوانید:

در یک پیشرفت قابل توجه برای فناوری آموزشی، شرکت اوپن ای آی به عنوان شرکت سازنده ChatGPT Edu را معرفی می کند. این نسخه تخصصی ChatGPT است که برای دانشگاه ها طراحی شده است. ChatGPT Eduبا استفاده از قابلیت‌های قدرتمند GPT-۴o قرار است نحوه تعامل دانشجویان، اساتید، محققان و عملیات دانشگاه با هوش مصنوعی را تغییر دهد.

کد خبر 856434

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha