شبکه تلویزیونی اسکای نیوز درباره نامه رهبر انقلاب اسلامی به دانشجویان آمریکایی واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، مجری این شبکه گفت: این صحنه های چند هفته قبل از صدها دانشجوی دانشگاه کالیفرنیا را به یاد بیاورید که در محوطه دانشگاه شهادتین گفتند و مسلمان شدند. تصور کنید ده سال قبل به کسی بگویید که به زودی روزی فرامی رسد که رهبر ایران از تعدادی دانشجوی بی خدا در دانشگاه یاد می کند. همین ده سال پیش مردم فکر می کردند شما دیوانه هستید اما متاسفانه این چیزی است که ما امروز با آن زندگی می کنیم. دیوانه کننده است، عده ای از ما ده سال قبل فریاد می زدند که اگر بیدار نشوید این روزها می رسد و امروز ما اینجا هستیم.

واکنش عجیب رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به نامه رهبر انقلاب | شما آمریکا را از دست داده‌اید!

کد خبر 856557
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    11 4
    ریختن خون بیگناه تاوان داره ریختن خون مردم مظلوم فلسطین تاوان داره ریختن خون کودکان غزه تاوان داره انداختن بمب های آمریکایی رو بیمارستان و مدرسه و چادر پناه جویان تاوان داره مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل امروز شعار هر آزاده ای است که جنایات شما را میبینه خدا لعنتتان کنه
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      9 7
      بزودی کاخ سفید حسینیه خواهد شد شک نکنید یاد آور فتح مکه و نصرت الهی وعده داده شده
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      6 7
      کاخ سفید رو هم گرفتین بعدش چی؟؟؟ وضع اقتصادی و فرهنگیمون بهتر میشه؟ یا اختلاسامون جلوش گرفته مییشه؟
  • کاربر IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    2 0
    عجیبه مگه شما دانشجوهای ایرانی رو دعوت به کسب اطلاعات درباره ی تفکر لیبرالیسم وسرمایه داری خودتون نمیکنین به هزارو یک روش با تحمیل فرهنگتون از موسیقی تا فیلمو سینما و هزار صنعت دیگه... حالا دعوت دانشجوهای آمریکایی و سایر انسان های آزاده ای که متوجه حقیقت تلخ پشت این ظواهر شدن به خوندن کتابی که تفکرات مارو بیان میکنه جرم محسوب میشه؟اینهمه تبلیغ میکنین باز از کتاب دین اسلام میترسین؟به نظر دوستان داخلی خودمون علت اینا چیه؟