تورج حق وردی کارشناس داوری در گفت‌وگو یی در رابطه با قضاوت امیر عراب براقی در این بازی اظهار داشت: داور قضاوت خوبی داشت و در بیشتر صحنه‌ها به بازی مسلط بود

خوشحالی پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با تک گل «گئورگی گولسیانی» به سود پرسپولیس به پایان رسید و سرخ‌ها عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

تورج حق وردی کارشناس داوری در گفت‌وگو یی در رابطه با قضاوت امیر عراب براقی در این بازی اظهار داشت: داور قضاوت خوبی داشت و در بیشتر صحنه‌ها به بازی مسلط بود.

او در رابطه با گل گولسیانی که مشکوک به آفساید بود گفت: در صحنه‌ای که من دیدم مدافع مس در سمت راست آفساید را پُر کرده بود و گل سالم بود.

حق وردی در خصوص صحنه نیمه اول بازی استقلال تهران و پیکان که آبی‌ها معتقد بودند که توپ از خط دروازه عبور کرده است، گفت: من هم در صحنه‌ای که دیدم توپ از خط دروازه رد شد و به نظرم یک گل استقلال دیده نشد.

کد خبر 856789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    2 1
    داور ممکنه اشتباه کنه ولی شرم بر شما که ترسو هستید لطفا" ترسوها کارشناسی نکنند همه چیز تمام شد و قهرمان هم شدند ولی باز 4 تا ترسو یا نان به نرخ روز خور از تصویر واضح هم کارشناسی غلط میکنند