اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس در اینستاگرام خود به قهرمانی پرسپولیس واکنشی احساسی داشت.

اوسمار

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس دیشب موفق شد با یک پیروزی سخت مقابل مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شود. این قهرمانی در حالی برای قرمزها حاصل شد که آن ها فصل را با یحیی گل‌محمدی آغاز کردند اما در ادامه با جدایی او دستیارش اوسمار ویرا هدایت این تیم را بر عهده گرفت و در نهایت موفق شد ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن و با قهرمانی به پایان برساند.

اوسمار بعد از این قهرمانی پستی احساسی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: "می‌خواهم از تک تک هواداران پرسپولیس که در این فصل فضای شگفت‌انگیزی ایجاد کردند تشکر کنم. شما قدرت ما بودید تا به مبارزه ادامه دهیم. به همه همکاران و دوستانم می‌خواهم بگویم هیچ چیز با شما غیرممکن نیست.

پست احساسی اوسمار بعد از قهرمانی پرسپولیس | بدون تو دیگه نمی‌تونم زندگی کنم!

همچنین به عشق زندگیم می‌خواهم بگویم روزهای دور از تو تمام شد. من دیگر نمی‌توانم زندگیم را بدون تو تحمل کنم. روشنایی من دلیل زندگی من خیلی دوستت دارم. مادر مسیرهای من با شخصیت تو ساخته شد، ممنون. ۲۰۲۴/۶/۱ یک روز خاص در زندگی من است، از همه کسانی که در این راه کمک کردند تشکر می کنم.

کد خبر 856933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Moosasalehi IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 0
    ممنون آقای اوسمارعزیزخوشحالیم که هستی باتلاش بی وفقه خود قهرمانی غرورانگیزی رو برای مابه ارمغان آوردی مرسی که هستی امیدوارم قهرمانیها ادامه دارباشه درآخرآرزوی موفقیت برای شما وخانواده محترمتان درهمه زمینه هاهستیم❤️🚩🙋