اپل ویژن پرو، یک هدست ترکیبی است که محتوای دیجیتالی را وارد دنیای فیزیکی می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا از طریق حرکت چشم، دست‌ و البته صدا، کارهای موردنظر خود را انجام دهید. به‌ کمک ویژن پرو، دنیای واقعی با دنیای مجازی ترکیب می‌شود تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد به وجود بیاید و نمایی از آینده مشخص شود.

استقبال از محصول جدید اپل

همشهری آنلاین - یکتا فراهانی: اپل به‌تازگی از دستگاه جدید خود، اپل ویژن پرو Apple Vision Pro رونمایی کرده است؛ دستگاه پیشرفته‌ای که هدف آن به‌وجودآوردن انقلابی در نحوه تعامل ما با تکنولوژی است.

شما با ویژن پرو می‌توانید محیط اطراف خود را همراه با عناصر دیجیتال و مجازی مشاهده کنید، حس کنید و صدای آنها را بشنوید؛ طوری که باور کنید آنها واقعاً در اطراف ما وجود دارند.

یک هدست  واقعی که دنیای واقعی را با دنیای مجازی ترکیب می‌کند

طراحی جدید

برخلاف هدست‌های قدیمی مثل (Virtual Reality) VR و (Augmented Reality) AR که شما را به هر نحوی محدود می‌کردند، ویژن پرو طوری طراحی شده که بدون محدودیت بتوانید هر دو را تجربه کنید و به‌راحتی بین این دو محیط در نوسان باشید؛ به همین خاطر به این هدست MR یا واقعیت ترکیبی هم می‌گویند.

شاهکاری جدید از اپل

شما با توجه به علایق و همچنین کاری که دارید می‌توانید از دستان، انگشتان، چشمان و صدای خود برای کارهای سطحی و روزمره استفاده کنید. برای کارهای پیچیده‌تر هم می‌توانید از کی بورد و ماوس استفاده کنید.
البته گیمرها هم می‌توانند تجربه‌ای پر از هیجان را با وجود یک صفحه بزرگ در جلوی خود داشته باشند. ویژن پرو، شاهکاری جدید از اپل است که نشان‌دهنده نوآوری و تمایل این شرکت به ایجاد محصولاتی است که نه‌تنها عملکرد خوبی دارند؛ بلکه ظاهرشان هم بسیار جذاب است.

بیشتر بخوانیم :
ویژن پرو بزرگترین فناوری بعد از آیفون | این محصول واقعیت ترکیبی اپل بازی را عوض می‌کند؟

جزئیات درباره واردات تلفن همراه برند اپل | ابهام در سود بازرگانی آیفون ۱۳ ؛ ۲۸ یا ۹۶ درصد؟

عرضه جهانی

تقریباً یک سال از معرفی اپل ویژن پرو و سه ماه نیز از فروش آزاد آن در ایالات متحده گذشته؛ اما سرانجام انتظارها به پایان رسید؛ چراکه بر اساس بعضی شایعه‌ها به نظر می‌رسد عرضه جهانی این محصول از ماه جولای آغاز شود.

در واقع بر اساس گزارش جدیدی که MacRumors منتشر کرده، اپل بالاخره تصمیم گرفته که اپل ویژن پرو را در هفته سوم یا چهارم جولای در بریتانیا، کانادا و چین عرضه کند.

یک هدست  واقعی که دنیای واقعی را با دنیای مجازی ترکیب می‌کند



استقبال از محصول جدید

طبق گزارش جدید MacRumors، اپل Vision Pro را در هفته سوم یا چهارم جولای در بریتانیا، کانادا و چین عرضه خواهد کرد. شایعات جدید حاکی از آن است که فروشگاه‌های اپل در بریتانیا اقلام جدیدی از جمله مبل‌هایی تهیه کرده‌اند که برای استقبال از مشتریان برای آزمایش Apple Vision Pro در فروشگاه استفاده می‌شود.
علاوه بر این، چندین فروشگاه اپل در بریتانیا ظاهراً برای جولای تجدید بصری فضای داخلی خود را برنامه‌ریزی کرده‌اند؛ یعنی با دکوراسیون و مبلمان جدید، فضا را برای ورود برای محصولات تبلیغاتی مربوط به Apple Vision Pro آماده کند.
البته اپل کنفرانس سالانه خود را در دهم ژوئن میزبانی می‌کند؛ هنگامی که تأیید رسمی در مورد عرضه بین‌المللی Vision Pro را دریافت خواهد کرد.

کد خبر 856975

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha