وزیر کشور گفت: اعلام جزئیات نهایی از علل سقوط بالگرد رئیس‌جمهور به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

وضعیت هوا در لحظه پرواز بالگرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم احمد وحیدی در پاسخ به این سؤال که آخرین جزئیات درباره سانحه سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی و همراهانش را تشریح بفرمائید؟ اظهار داشت: کمیته بررسی علل سقوط بالگرد رئیس‌جمهور تشکیل شده و با دقت مسائل را دنبال و اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: تاکنون این کمیته دو سه اطلاعیه در رابطه با علل سقوط بالگرد آیت‌الله رئیسی اعلام کرده و جزئیات و مسائل را بیان کرده‌اند.

وزیر کشور گفت: اعلام جزئیات نهایی از علل سقوط بالگرد رئیس‌جمهور بر عهده این کمیته بوده و هر آنچه که باقی مانده باشد، به اطلاع ملت رسانده می‌شود.

به گزارش تسنیم؛ بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، عصر روز یکشنبه (30 اردیبهشت) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شده و تمامی سرنشینان آن به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

در پی وقوع این حادثه؛ آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی به همراه خدمه پرواز به شهادت رسیدند.

کد خبر 857056

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • الهام IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    2 1
    روحشان شاد و یادشان گرامی باد. هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ثبت است بر جریده عالم دوام ما
  • اردشیر IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    3 1
    خدا رحمت کنه ایت الله ریسی را یادمه زمانی که در مرحله اول را روحانی مناظره داشت روزه بود هر روز به ایشان حجم می کردند او صبر داشت خدا کنه فردی ریسی بشه که خدایی فکر کنه
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    2 1
    هزار تا دلیل هم بتراشی قبول نمیکنم . کشورهای دیگر بخشدار شون هم مشکلی براش پیش نمیاد . ولی ایران رییس جمهور و وزیر خارجه و همه شهید میشن .
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    2 1
    هنوز نتوانستید علتش را پیدا کنید خیلی جای تعجب داره ؟؟!!! برای کشوری که در همه زمینه‌ها سر آمد هست واقعا جای سوال داره
  • کرامت.بیگلری۱ IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 0
    سلام،دره،ای که هلی کوپتر شهید رئیسی و همراهانش سقوط کرده نوک همون کوه را نگاهی بیندازید ببینید اول به سر کوه اصابت کرده یانه در غیر این صورت از طرف مثلث آمریکا اسرائیل باکو حک وسپس سقوط کرده همین ۲راه علت سقوط است به احتمال ۹۰ درصد
  • امیر خیرآبادی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    1 1
    ملت ایران تا زند باشند این خاطر تلخ فراموش نخواهد شد را ایشان ادامه خواهد داشت چون ایشان مرد خدای واقعی بود ای کاش زند بود دوست واقعی دین اسلام ملت وطن رهبری دلاور چون برای رضای خدا کار می کرد بی خودی وعده نمی داد مرد عمل بود
  • هدیه IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    1 0
    درفراق این عزیزان دل سوختیم وآتیش گرفتیم خیلی زود پرکشیدند و آسمانی شدند کاشیکی هیچوقت سوار این بالگرد نمی‌شدید خیلی حیف شد این عزیزان دل را ازدست دادیم ماهمچنان اشکامون مثل دریا سرازیره بند نمیاد انشالله که خداوند روحشون راشاد وقرین رحمت الهی کند
  • مجیداسفندیاری IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    1 0
    خداوندارواح پاک ومطهرشهدای خدمت راقرین وهمنشین باانبیا وصلحا وشهدا،نماید،انشاالله تعالی