اواخر کوارتر چهارم بازی سوم تیم‌های شهرداری گرگان و طبیعت تهران در سری فینال سوپر لیگ بسکتبال ایران، هواداران دو تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، در اواخر کوارتر چهارم بازی سوم تیم‌های شهرداری گرگان و طبیعت تهران در سری فینال سوپر لیگ بسکتبال ایران، هواداران دو تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدند که با ورود نیروهای امنیتی، درگیری‌های روی سکوها پایان یافت.

در این میان یکی از هواداران گرگانی از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد که پزشکان برای معالجه و درمان او به روی سکوها رفتند. طبق پیگیری خبرنگار ایسنا، در حال حاضر شرایط هوادار گرگان مساعد گزارش شده است.

غلبه تجربه شهرداری بر انگیزه طبیعت!

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های سری فینال لیگ برتر بسکتبال تیم طبیعت در سومین دیدار از ساعت ۱۶ به مصاف شهرداری گرگان رفت که این بازی در نهایت با برتری شاگردان مصطفی هاشمی در شهرداری همراه بود.

تیم‌ها در شرایطی به مصاف هم رفتند که در ۲ تقابل قبلی، به تساوی یک بر یک رضایت داده بودند و این دیدار برای آنها از اهمیت بسیاری برخوردار بود. کوارتر اول این بازی با تساوی ۲۵ بر ۲۵ به پایان رسید اما شاگردان هاشمی با اختلاف یک امتیاز برتری نسبت به حریف، کوارتر دوم را به پایان برده و ۴۸ بر ۴۷ به رختکن رفتند.

در کوارتر سوم طبیعت بهتر بازی را مدیریت کرد و با استفاده از تعلل بازیکنان شهرداری در زیر سبد، اختلاف را زیاد کرد تا در نهایت ۲۷ بر ۲۱ به برتری دست یابد. در کوارتر چهارم مدعیان قهرمانی، جدال سختی داشتند و بارها با امتیازهایی که گرفتند هواداران خود را به یک پیروزی ارزشمند امیدوار کردند. این دیدار مهیج در نهایت با برتری ۹۹ بر ۹۵ شهرداری گرگان به پایان رسید.

کد خبر 857592

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha