چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
۰ نفر

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید ایران، حزب‌الله و حماس سعی دارند اسرائیل را از روی نقشه محو کنند.

نتانياهو

به گزارش همشهری آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل این اظهارات را عصر امروز (چهارشنبه) در آستانه برپایی راهپیمایی پرچم در فلسطین اشغالی بیان کرده است.

بر اساس گزارش شبکه «الجزیره»، نتانیاهو در جریان یک سخنرانی که در شهر قدس برگزار شد، گفت: «دشمنان در گذشته سعی داشتند ما را از روی نقشه محو کنند. حماس، حزب‌الله و ایران امروز سعی دارند همین کار را انجام دهند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در ادامه مدعی شد که قدس پایتخت این رژیم باقی خواهد ماند و کنترل آن به عهده اسرائیل خواهد بود.

او در ادامه اضافه کرد: «ما برای شکوفایی قدس تلاش خواهیم کرد و تصمیمات زیادی برای توسعه این شهر خواهیم گرفت.»

شهرک‌نشینان هر ساله سالروز اشغال قدس در سال ۱۹۶۷ را با برپایی یک راهپیمایی تحت عنوان «پرچم» جشن می‌گیرند.

این راهپیمایی هرساله با انجام اقدامات تحریک‌آمیز و با تعرض به فلسطینیان همراه می‌شود.

امسال نیز مانند سال‌های گذشته رویدادهای مشابهی در شهرهای فلسطین اشغالی رخ داده است. منابع خبری عصر امروز گزارش داده‌اند ده‌ها شهرک‌نشین در جریان راهپیمایی پرچم به خبرنگاران در قدس اشغالی حمله کرده‌اند.

کد خبر 857601
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    6 2
    خیالت راحت محومیشی اخرای عمرته بیچاره
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    6 3
    ...زاده قطعا اینکارو میکنیم دیر نشده
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    4 3
    رژیم اسراییل خودش ، خودش را نابود خواهد کرد باید گفت بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون هیچ رژیمی با این قساوت کودکان و زنان و مردان پیر را بمباران نکرده میزان بمب هاییکه بر سر این مردم بی دفاع ریخته برابری با جنگ ویتنام می کند این رژیم بدست خودش نابود خواهد شد ۷۰ سال است که این رژیم با اواره کردن ،محروم کردن مردم فلسطین از بهداشت، حق زندگی ، خراب کردن خانه های انها ،زندانی و شکنجه و شهید کردن مردم غیور فلسطین را ادامه می دهد و حال دیگر باید خودش بدست خودش نابود شود
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    4 3
    نتانیاهو جلاد زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم غزه ، رژیم جعلی شما هیچ وقت روی نقشه نبوده که محو شود. رژیم های قلدر انگلیس و آمریکا زورکی سرزمین فلسطین را در اختیار شما گذاشته اند و در سازمان ملل هم یک کشور الکی درست کرده اند.با زور و حمایت چند کشور استکباری که کشور درست نمی شود . دیر و یا زود شما رفتنی هستید و شما را می برند.
  • جعفر IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    5 5
    وعده خدا حق است خلاف نمیکند،طبق فرمایش حضرت آقا روحی،فدا تقریبا تابیست سال آینده کشوری بنام اسراییل نخواهد بود .
  • جواد مقدم IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    2 3
    شما هر وقت نخست وزیر می شوید منطقه دچار آشوب می شود بهتر است دولتی میانه رو روی کار بیاید و صلح برقرار شود و خرابی ها بازسازی شوند و مردم هر دو طرف نفس راحتی بکشند !!! ضمنا نگران نباش قرار نبست کسی از روی نقشه محو شود فقط برو برو !!!
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    2 3
    مرگتون رابزودی می‌بینند صهیونیستهای کودک کش
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    0 0
    از نگاه جهان به قضیه فلسطین هم باید نگاه کرد ، این یک واقعیت هست که اکثریت جهان ( حتی آفریقای جنوبی ، چین و روسیه ) با محو کشوری به نام اسرائیل موافق نیستند ، در واقع نگاه جهان به این سو حرکت کرده که دو کشور فلسطین و اسرائیل وجود داشته باشد و شاید بهتر باشد مواضع ما با مواضع تقریباً همه کشور های جهان نزدیک تر باشد ، چه بسا آمریکا و اسرائیل از این مسائل برای قانع کردن جهان با این ادعا ها موفق عمل کنند و هزینه های زیادی برای ایران ایجاد کنند در حالی که جهان عقاید و نظرات دیگری دارد .