مهاجم پیشین پرسپولیس احتمال بازگشت به تیم سابق خود را رد نکرد و گفت برای این اتفاق لحظه شماری می کند.

علي عليپور

به گزارش همشهری آنلاین علی علیپور که پس از پایان لیگ پرتغال و انقضای قراردادش با ژیل ویسنته، به ایران بازگشته و در زادگاه خود مشغول استراحت است، طی مصاحبه‌ای درباره آینده حرفه‌ای خود صحبت کرد.

در بخشی از گفت‌وگو با آرمان ملی، علی علیپور در خصوص تصمیمی که برای آینده دوران فوتبالی خود گرفته، گفت: از روزی که مصدومیت پیش آمد، روزهای بدی گذراندم و چالش‌های زیادی داشتم. به همین دلیل الان در استراحت هستم و اخبار را پیگیری نمی‌کنم. قبل از پایان لیگ از کشورهای پرتغال، بلژیک، ترکیه، قطر، امارات و حتی ایران پیشنهاداتی گرفتم، اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و فعلا ترجیح دادم به استراحت بپردازم تا ذهنم ریکاوری شود و برگردم.

هنوز فرصت هست و فکر می‌کنم هنوز نه پنجره نقل و انتقالاتی اروپا و نه پنجره نقل و انتقالاتی ایران باز نشده‌اند. من این فصل بازیکن آزاد بودم و می‌توانستم زودتر از اینها مذاکره کنم اما تصمیم گرفتم عجله نکنم و با آرامش پیش بروم تا ببینم خدا چه می‌خواهد و یک تصمیم خوب بگیرم.

مهاجم پیشین پرسپولیس احتمال بازگشت به تیم سابق خود را رد نکرد و ادامه داد: ما چه در دوره‌ای که با تیم‌های دیگر قرارداد داشتیم و چه نداشتیم، همیشه به پرسپولیس فکر کردیم و می‌کنیم. جدا از بحث‌ بزرگی باشگاه پرسپولیس و هواداران این باشگاه، وقتی شش سال در تیمی باشی و اتفاقات خوبی برایت رقم بخورد، آن تیم همیشه در ذهنت باقی می‌ماند و به آن فکر می‌کنی. حتی وقتی با یک تیم اروپایی هم قرارداد داری، اصلا نمی‌توانی که به شور و هیجان هواداران و حس و حال حضور در پرسپولیس فکر نکنی.

صددرصد به بازگشت به پرسپولیس فکر کرده‌ام و باعث افتخارم است که دوباره این اتفاق رقم بخورد. تا آن لحظه بی‌صبرانه لحظه‌شماری می‌کنم و عاشق آن لحظه‌ای هستم که این اتفاق رخ بدهد. با این حال در حال حاضر در استراحت هستیم‌. باید جلو برویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

علیپور درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم، تصریح کرد: شرایط سخت بود. می‌دانستم مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است. دو بازی آخر پرسپولیس برای من جای سوال داشت، چون هم شمس‌آذر با آقای دقیقی و هم مس رفسنجان با آقای نویدکیا حریفان سختی برای پرسپولیس بودند و به همین دلیل نگران بودم، اما دلخوشی‌ام این بود که پرسپولیس صدر جدول است و کار دست خودش است. از زمانی که خودم در پرسپولیس بودم، هر وقت کار دست خود پرسپولیس بود، تمام توانش را می‌گذاشت تا به هدفش برسد. تنها نگرانی‌ام در بازی آخر بود که خدا را شکر در دقایق آخر توانستیم به چیزی که می‌خواهیم، برسیم‌.

کد خبر 857659

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • قهرمان آسیا IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    23 44
    تیم سوم پایتخت چه افتخاراتی دارد؟ تنها افتخارشما جابجایی جام برای کره ای ها توسط علی پروین (...)میباشد. این جام های فسادداخلی هم هیچ اعتباری نداره چون غصبی است.
  • هوادار IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    35 36
    فعلا کیسه کشا بسوزند
    • محمود مرادپور IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
      20 5
      خیلی این قهرمانیهارو دوست دارم چون میسوزونه بدجورم میسوزونه
  • وطن IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۷
    23 17
    خیالت راحت بود چون توی این خانه تیمی بودی و میدونستی که چجوری بازیهارو در میارن ،وقتی که همه داورا در طول تمام بازیهای لیگ که ۲۴۰بازی هست(۳۰هفته هر هفته ۸بازی ۲۴۰ بازی)،که همه با هم به اندازه یک دونگ بازیکن پول نمیگیرن،خب معلومه با یه میلیارد ده تا بازی رو واسشون در میاره،
  • جواد IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    20 17
    صدای ناله کیسه کشا میاد
  • ح م IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    11 6
    شرافتا چنددقیقه واسه پرتغالی بازی کرده.معلومه اونجابازیش ندادن بایدبباداینجا.پسرتعصب یعنی این بنازم به این تعصب
  • اشکان IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    8 7
    معرفت بازیکن بزرگ درتیم بزرگ پرسپولیس همه در ذهن هثاداران باقی خواهند ماند
  • فلسطین 🌿 IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    9 1
    آب رو بریز همونجا که باید ..
  • حبیب IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    8 6
    علیپور : مگر می‌شود به پول‌های بادآورده این تیم فکر نکرد ...
  • Sarasr IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    7 17
    باید افتخار کنی توی تیمی میری ک با داورا ها مسولیین، وگل آفسایدی راحت قهرمان میشی، راحت توی تیم میلی دعوت میشی چون تیم تیم مسولیین، هیچ زحمتی نکشی راحت قهرمان میشی، فش بدی ناسزا بگی ب رقیب جریمه نمیشی، وخلاصه جام اسنپی وافسایدی زیاد درو میکنی،
  • مهرداد IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    4 9
    از خودتون مصاحبه می‌زنین فقط به نفع لنگ و به ضرر تیمهای دیگه این طبیعت چه قدر پول میده که همه شما هارو خریده
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 5
    مال بد بیخ ریش صاحبشه
  • ارتش سرخ IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    کیسه کشا شما هنوز دارید میسوزید😂😂😂
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    هر تیمی حداقل 4 فوروارد خوب میخواد تا در زمان مصدومیت مشکلی نداشته باشد، مغانلو، آقائی پور، علیپور و آزادی ترکیبی از تجربه و جوانی👌👌👌👌👌👌