در اتفاقی که شاید بتوان آن را به عنوان کم‌تعجب‌ترین تحول سال توصیف کرد، سامسونگ امروز تأیید کرده که هوش مصنوعی گلکسی را به نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود، یعنی گلکسی Z Fold۶ و گلکسی Z Flip۶ خواهد آورد. انتظار می‌رود که این دستگاه‌ها اوایل ماه ژوئیه رسماً معرفی شوند.

زد فولد 1

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی اس ام آرنا، چوی وون جون، معاون اجرایی و رئیس دفتر تحقیق و توسعه موبایل، بخش تجربه موبایل سامسونگ، امروز در یک پست وبلاگ تأیید کرد که این شرکت قصد دارد "تجربه هوش مصنوعی گلکسی را برای دستگاه‌های تاشوی آینده بهینه‌سازی بیشتر کند". او گفت: "گوشی‌های تاشوی ما چندمنظوره‌ترین و انعطاف‌پذیرترین فرم فاکتور در سری گلکسی سامسونگ هستند و وقتی با هوش مصنوعی گلکسی ترکیب شوند، این دو فناوری مکمل با هم امکان‌های جدیدی را باز خواهند کرد".

سامسونگ می‌خواهد با "رویکرد هیبریدی هوش مصنوعی" تجربیات موبایلی را متحول کند، که به عقیده آن "عملی‌ترین و قابل‌اعتمادترین راه‌حل" برای برآورده کردن نیازهای مصرف‌کنندگان است و "سامسونگ را در صدر رقابت" قرار می‌دهد. این رویکرد هیبریدی شامل ارائه "تعادلی بین پاسخگویی سریع و اطمینان بیشتر از حریم خصوصی هوش مصنوعی روی دستگاه و انعطاف‌پذیری هوش مصنوعی مبتنی بر ابر از طریق همکاری‌های باز با شرکای برجسته صنعت در ارائه مجموعه‌ای از عملکردهای مورد نیاز برای زندگی روزمره" است.

ترجمه همزمان با موبایل | پرچمدارهای سامسونگ با هوش مصنوعی می‌آیند

به زودی، سامسونگ ویژگی هوش مصنوعی ترجمه زنده خود را به برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث گسترش خواهد داد تا از تماس‌های صوتی پشتیبانی کند. این ویژگی با مدل ترجمه زبان هوش مصنوعی روی دستگاه سامسونگ یکپارچه خواهد شد، بنابراین شما می‌توانید از آن "بدون نگرانی درباره مسائل حریم خصوصی مانند به اشتراک‌گذاری داده‌های شخصی" خارج از گوشی خود هنگام استفاده از ترجمه زنده، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

چوی انتظار دارد که هرچه قدرت واحدهای پردازش عصبی با سرعتی سرسام‌آور" پیشرفت می‌کند، ویژگی‌های بیشتری از هوش مصنوعی موبایل بر روی دستگاه قرار گیرند.

کد خبر 857768

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha