فدراسیون فوتبال اعلام کرده تا مشکل VAR حل نشود لیگ را آغاز نمی‌کند. اگر فدراسیونی‌ها سر حرفشان بمانند شاید لیگ تا زمستان هم آغاز نشود.

داوری فوتبال

همشهری آنلاین- در حالی که به‌دلیل مشکلات شدید داوری، هواداران فوتبال به‌شدت تشنه ورود سیستم VAR به ایران هستند، نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه ورزش و مردم تلویزیون توضیحاتی در این خصوص ارائه داد اما توضیحات او کسی را قانع نکرد. منصور قنبرزاده در این خصوص گفت که با دستور وزیر ورزش یک بودجه 110میلیاردی در اختیار شرکت توسعه و تجهیز قرار گرفته و آنها باید ورزشگاه‌های دولتی را برای ورود VAR تجهیز کنند. قنبرزاده با این خبر در واقع آماده‌سازی ورزشگاه‌ها را از عهده فدراسیون ساقط و بر دوش شرکت تجهیز گذاشت.

البته او برای این کار دلیل آورده است: «این 110میلیارد از اعتبارات دولتی است و در اختیار فدراسیون نیست. بنابراین شرکت تجهیز باید اقدام کند و فدراسیون فوتبال هم در مسائلی که باید در فیفا هماهنگ شود، پای کار است.» نکته مهم صحبت‌های قنبرزاده این است که او قول داده تا این مسائل حل نشود لیگ جدید آغاز نخواهد شد. این قول‌ها اما خاطرات خوبی را برای هواداران تداعی نمی‌کند. سال گذشته و سال قبل‌تر هم لیگ برتر به دلایلی‌ مشابه دیرتر از موعد آغاز شد تا مشکلات مربوط به سکوها و گیت‌ها و... حل شود اما هیچ یک از آنها حل نشدند!

کد خبر 857824

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
    1 0
    سر استقلال رو بریدن و حالا میخوان اینجوری هوادار رو آروم کنن... استقلال باید به دیوان عالی ورزش شکایت کنه ،،، حاصل یک سال زجر هوادار و زحمت بازیکن دود شد رفت هوا ... حالا وار بیاد یا نیاد واسه ما جام میشه؟ چرا در ایتالیا با یونتوس برخورد شد و ضمن گرفتن عناوین قهرمانی به لیگ پایین تر سقوط کرد ولی اینجا اگر فقط بخوای حرف از فساد لنگیا بزنی جریمه و محروم میشی
  • مسعود IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    باید اول پرسپولیس بخواد و اجازه بده، که راضی کردنش خیلی سخته