شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
۰ نفر

مدیر بیمارستان کویت با فاجعه‌بار خواندن وضعیت بهداشت و درمان در غزه گفته تقریبا اغلب بیمارستان‌ها از دسترس خارج شده‌اند.

گروه دیپلماتیک - هشمهری آنلاین: یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس با بازنشر فیلمی درباره ویرانی بیمارستان‌ها در غزه نوشته: «وقتی اسرائیل اولین بیمارستان غزه را بمباران کرد، جهان باور نمی کرد و اسرائیل انگشت اتهام خود را به سوی حماس گرفت و فلسطینی‌ها را متهم کرد... اسرائیل در حال حاضر تمام 36 بیمارستان غزه از جمله بزرگترین مرکز پزشکی خود یعنی بیمارستان شفا را ویران کرده است. این جنگ نیست، نسل‎کشی است!»

به‌ گزارش خبرگزاری آناتولی، صهیب الحمص مدیر بیمارستان کویت در شهر رفح در نوار غزه با فاجعه‌بار خواندن وضعیت بهداشت و درمان در این منطقه گفته تقریبا اغلب بیمارستان‌های رفح به دلیل تداوم حملات نظامی از دسترس خارج شده‌اند. الحمص با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مستقیما بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهد و آنها را از خدمت خارج می‌کند از جامعه بین‌المللی خواسته تا به مسئولیت‌های خود در قبال جنایات اسرائیل در رفح عمل‌کنند و فوراً جنگ نسل‌کشی جاری علیه نوار غزه را متوقف کرده و سوخت کمک‌های پزشکی را برای بیمارستان‌ها تامین کنند.

کد خبر 858091

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha