به گزارش همشهری آنلاین؛ ناصر امانی در دویست و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خوشبختانه بعد از چند ماه از شروع به کار ستاد هماهنگی نظام محلات در جلسه شنبه گذشته دو دستورالعمل به امضای رییس شورا و رئیس ستاد هماهنگی ابلاغ شد، گفت: آیین نامه و شرح وظایف دبیرخانه با اختیارات وسیع نهایی شده و میتواند فعالیت خود را با قوت دنبال کند.
او با بیان اینکه دست دبیرخانه برای اداره محله و هیئت امنای محلات باز شده است، یادآور شد: تمام مسائلی که هیئت امنا با آن درگیر بودند در این آیین نامه تعیین تکلیف شده و تقاضای ما این است که شهرداری این دستورالعمل را به معاونت فرهنگی و اجتماعی و مناطق ۲۲ گانه ابلاغ کند.
امانی همچنین تصریح کرد: دستورالعمل دوم که مهمتر است دستورالعمل تشکیل هیئت امنای محلات است. اعضای هیئت امنا شامل نمایندگان سازمان ها و نهادها و شهرداری و معتمدین منتخب شورای شهر معرفی شدند. برخی محلات جلسات را برگزار کردند و برخی نیز منتظر دستورالعمل بودند. شهرداری ظرف امروز یا فردا دستور العمل ها را به نواحی و مناطق ابلاغ کند تا فعالیت ها به صورت هفتگی و ماهانه دنبال شود.
نظر شما