رهبر حزب «اردوگاه دولتی» در پارلمان رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات‌های حزب‌الله در مرزهای شمالی، گفت که اگر حزب‌الله عقب‌نشینی نکند، اسرائیل جنگ را به مرزهای شمالی خواهد کشاند.

گانتس و  بلینکن

به گزارش همشهری‌آنلاین، «بنی گانتس» رهبر حزب «اردوگاه دولتی» در پارلمان رژیم اسرائیل که به‌تازگی از کابینه جنگ این رژیم خارج شده است، این اظهارات را در دیدار با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا بیان کرده است.
وزیر خارجه آمریکا، شامگاه دوشنبه، برای هشتمین بار طی ۸ ماه گذشته به منظور تلاش برای انعقاد توافق تبادل اسرا و آتش‌بس در فلسطین اشغالی وارد تل‌آویو شده است.
براساس گزارش امروز (سه‌شنبه) شبکه «العربیه»، گانتس در این دیدار از بلینکن خواسته که حماس را تحت فشار قرار دهد تا این گروه توافق تبادل اسرا را امضا کند.

گانتس همچنین از بلینکن خواست که آمریکا برای جلوگیری از اقدامات حزب‌الله در جبهه شمالی تلاش کند.
رهبر حزب اردوگاه دولتی در این باره گفت: «اگر حزب‌الله عقب‌نشینی نکند، اسرائیل جنگ را به شمال خواهد کشاند.»

عملیات‌های حزب‌الله در حمایت از مردم فلسطین طی هفته‌های گذشته تشدید شده است، به‌نحوی که مقاومت لبنان ده‌ها پایگاه و مقر نظامی رژیم صهیونیستی را هدف حمله قرار داده و منهدم کرده است.

«نواف الموسوی» مسئول پرنده منابع و مرزهای حزب‌الله اخیرا به تهدیدات مشابه برخی مقامات رژیم اسرائیل واکنش نشان داد و گفت: «هرکدام از سران رژیم اشغالگر که تهدید می‌کنند، هیچ تصوری از توانایی واقعی مقاومت ندارند؛ به هر کسی که ما را به جنگ تهدید می‌کند می‌گوییم که اگر جنگی در گیرد، جنگ پایانی خواهد بود.»

کد خبر 859015
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    حزب الله لبنان بایستی کار رژیم صهیو نیستی را تمام و بکلی نابود نماید جای رژیم کافر کودکش در اراضی اشغالی نیست واین رژیم نفس های آخر خود را می کشد ودر حال متلاشی شدن هست حزب الله می تواند ۱۰۰ هزار موشک اتمی را بر سر رژیم صهیو نیستی بریزد و با نیروی زمینی خود اراضی اشغالی را از لوث وجود صهیو نیست ها ی کافر تصرف نماید و فلسطین را آزاد نماید.....