اپلیکیشن‌های معتبر معاملات بورس را فقط چند شرکت در ایران ارائه می‌دهند. این شرکت‌های نرم‌افزاری با کارگزاری‌های مختلف قرارداد بسته و سامانه معاملاتی آنلاین را در قالب وب (ویندوز) و نسخه موبایل در اختیار آنها قرار می‌دهند.

بورس تهران

به گزارش همشهری آنلاین، در حال حاضر تدبیرپرداز و رایان هم‌افزار، بیش از ۸۰ درصد از زیرساخت معاملات آنلاین کارگزاری‌ها را فراهم می‌کنند.

همراه‌تریدر

همراه‌تریدر را، تدبیرپرداز طراحی کرده است. کارگزاری‌هایی که با تدبیرپرداز قرارداد دارند، این اپلیکیشن را برای انجام معاملات بورسی در اختیار مشتریان‌شان قرار می‌دهند. برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است بعد از دریافت کد بورسی و ثبت‌نام در کارگزاری نسخه Ios یا اندروید آن را دانلود کنید. از جمله کارگزاری‌هایی که اپلیکیشن همراه‌تریدر را ارائه می‌دهند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارگزاری مفید، کارگزاری مبین سرمایه، کارگزاری بانک سامان، کارگزاری بانک دی و...

ورود به برنامه با اثر انگشت

رابط کاربری ساده، نمایش اطلاعات حقیقی و حقوقی در صفحه ارسال سفارش، امکان استفاده از راهنمای اپلیکیشن در نخستین ورود، امکان مشاهده سبد سرمایه‌گذاری و گردش حساب، مشاهده اطلاعات بازار، دریافت لحظه‌ای پیام‌های ناظر، امکان ساخت دیده‌بان‌های مختلف با تنظیمات متفاوت، امکان جست‌وجوی نماد به‌صورت آنلاین، ارائه شده در ۲ نسخه اندروید و Ios، سرعت به نسبت پایین، رابط کاربری ساده

رایان‌همراه

رایان‌همراه نیز یکی از اپلیکیشن‌های معتبر معاملات بورسی به نام رایان‌همراه را در اختیار بسیاری از کارگزاری‌ها قرار داده است. از جمله کارگزاری‌هایی که اپلیکیشن رایان‌همراه را ارائه می‌دهند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کارگزاری اقتصاد بیدار، کارگزاری بورس بیمه ایران، کارگزاری بانک آینده، کارگزاری بانک صادرات و...

بیشتر بخوانید:

آموزش تحلیل بنیادی به زبان ساده

استفاده بیش از ۶۰ کارگزاری بورس از این اپلیکیشن، قابلیت ورود به برنامه با اثر انگشت، رابط کاربری ساده، خرید و فروش لحظه‌ای سهام، تقسیم سفارش‌های بزرگ، امکان ثبت سفارش خرید از محل حساب‌های بانکی ثبت شده در کارگزاری، امکان مشاهده ۵ مظنه برتر، قیمت، مشاهده سبد سرمایه‌گذاری و گردش حساب، مشاهده اطلاعات بازار و پیام‌های ناظر، سرعت بالا در ارسال سفارش‌ها، ارائه شده در ۲ نسخه اندروید و Ios

رابط کاربری پیچیده

اشتباه در محاسبه سود و زیان سبد سهام، نمایش ندادن عرضه اولیه‌های جدید،

آساتریدر

آساتریدر، اپلیکیشن اختصاصی کارگزاری آگاه است و همچون اپلیکیشن‌هایی مانند همراه‌تریدر و رایان‌همراه، بین چندین کارگزاری مشترک نیست.

دسترسی سریع به اطلاعات بازار، امکان فیلترنویسی در بخش دیده‌بان، امکان ورود از طریق اثر انگشت، محاسبه لحظه‌ای کارمزد، امکان مشاهده سبد سهام به‌صورت لحظه‌ای، امکان انجام تحلیل تکنیکال و مشاهده خطوط حمایت و مقاومت نمادها، امکان جابه‌جایی اطلاعات مربوط به هر نماد (اطلاعات قیمت، قدرت خریدار و فروشنده و...)، امکان کم و زیاد کردن اطلاعات نمایش داده شده در قسمت دیده‌بان و دارایی‌ها، امکان خرید سهام از محل حساب بانکی متصل شده به کارگزاری، امکان استفاده از چندین حساب کاربری برای استفاده از برنامه، رابط کاربری ساده، ارائه شده در ۲ نسخه اندروید و Ios

سرعت پایین، نبود امکان ذخیره تحلیل تکنیکال، همراه‌تریدر پاسارگاد، همراه‌تریدر پاسارگاد نسخه اختصاصی موبایل سامانه معاملاتی کارگزاری بانک پاسارگاد است که تنها برای مشتریان این کارگزاری قابل استفاده است.

مشاهده اطلاعات نماد امکان مشاهده عمق بازار، امکان ورود به برنامه با اثر انگشت، گردش حساب، دیده‌بان، پورتفوی و لینک دسترسی به سایت رهاورد، کدال و TSEMCE در هر نماد، امکان ثبت پیش‌نویس عرضه اولیه

سرعت پایین و قطعی در سامانه، امکانات کم، رابط کاربری پیچیده، مشکلات مربوط به ورود به اپلیکیشن

کد خبر 859272
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha