مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: با تمام وقت شدن خدمات رسانی در سه ایستگاه جدید میرداماد، شریعتی، قلهک از توسعه شمالی خط یک تعداد مسافران این ایستگاه ها حدود 6 برابر شده است و شاهد افزایش روز افزون مسافران در این ایستگاه ها هستیم

مهندس ربیعی در گفتگو با خبرنگار سما با بیان این مطلب اظهار کرد: از 15 تیرماه با خدمات رسانی تمام وقت در سه ایستگاه جدید خط یک تعداد مسافران در این ایستگاه ها و خط یک افزایش یافته چنانچه روزانه 3 هزار مسافر پیش از تمام وقت شدن خدمات رسانی در ایستگاه قلهک جابه جا می شدند اما اکنون تعداد مسافران این ایستگاه به بیش از 15 هزار نفر در روز رسیده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود با نصب پله‌های برقی در ایستگاه قلهک تعداد مسافران این ایستگاه به زودی به 20 هزار نفر در روز هم برسد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: در ایستگاه شریعتی نیز پیش از تمام وقت شدن ساعت خدمات رسانی روزانه هزار و 500 مسافر جابه جای       می‌شد که اکنون تعداد مسافران این ایستگاه به بیش از 6 هزار و 500 نفر رسیده است و در ایستگاه میرداماد نیز تعداد مسافران روزانه از 2 هزار نفر به بیش از 10 هزار نفر افزایش یافته است.

مهندس ربیعی خاطر نشان کرد: ایستگاه‌های جدید خط یک می‌توانند حجم قابل توجهی از تردد‌های شمال شهر تهران را تحت پوشش قرار دهند و بار ترافیکی این محدوده را کاهش دهند زیرا به دلیل وجود مراکز تجاری و اداری گسترده همراه حجم ترافیک در خیابان‌ها و محورها اطراف ایستگاه‌های جدید توسعه شمالی خط  تعداد سنگین و زیاد است.

وی با بیان اینکه هم اکنون سزفاصله حرکت قطارها در ایستگاه‌های جدید خط یک یک ربع است تصریح کرد: در تلاشیم از نیمه دوم سال سرفاصله حرکت قطارها در سه ایستگاه جدید خط 3 را به حد معمول و مانند سایر ایستگاه‌های این خط برسانیم اما تحقق این امر منوط به ورود به موقع قطارهای جدید و افزایش تعداد ناوگان است.

کد خبر 85995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز