در مناظره تلویزیونی کاندیداها باید به سوالات تعیین شده از سوی ناظران پاسخ دهند.

مناظره

به گزارش همشهری آنلاین، سوالات کارشناسان در دور اول مناظره به شرح زیر است:

داوود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: آیا دولت شما آنچه در برنامه هفتم پیش بینی شده را قبول دارد؟

مهدی غضنفری وزیر رئیس صندوق توسعه ملی: هر سال در دولت شما چقدر سرمایه گذاری می شود، از کجا؟ و نقش بخش خصوصی چیست؟

طهماسب مظاهری رئیس کل اسبق بانک مرکزی: برای تامین رشد هشت درصد سرمایه گذاری همیشه امکان خوبی بوده است؛ برنامه شما برای جلب سرمایه گذاری خارجی و هدایت آن و البته درچارچوب قانون مصوب مجلس و مجمع تشخیص چیست؟

حمیدرضا فولادگر عضو شورای اصل ۴۴ قانون اساسی: چه برنامه ای دارید که بحث سند راهبردی توسعه صنعتی در کشور تهیه، تدوین و ابلاغ شود؟

سید حمید پورمحمدی معاون اسبق اقتصادی سازمان برنامه و بودجه: برای بهبود فضای کسب و کار و ارتقای جایگاه کشور در فضای کسب و کار چه میکنید؟

علی مروی عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی: برای تامین نهاده‌ها باید ثبت سفارش شود؛ تقاضا برای ارز وارداتی زیاد است و اینها باید ۶-۷ ماه در نوبت بمانند؛ صادرکننده هم برایش نمی صرفد و انگار به او ۳۰-۴۰ درصد مالیات می بندیم. برنامه شما برای بحث پیمان سپاری ارزی چیست؟

محمود نجفی عرب رئیس اتاق بازرگانی تهران: برنامه مشخصی درباره ثبات بخشی به اقتصاد کلان کشور که فعالان اقتصادی بتوانند در وادی این ثبات که ایجاد می‌شود، برنامه مشخصی داشته باشند چیست؟ امروز واقعا در این زمینه دچار مشکلیم. صبح بلند می شویم می بینیم تورم و نرخ ارز و ... تغییر کرده است.

کد خبر 860502

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha